Fruithapje is erug vies!

A

Anoniem

Guest
Die mening had mijn dochtertje dus kennelijk. Ik heb het nu al herhaaldelijk geprobeerd, maar ze begint gewoon te kokhalzen en zet het op een krijsen.
Helaas, denk dat ze er nog niet aan toe is en zal even moeten wachten.
Terwijl haar zus al vanaf 3 mnd heerlijk zat te smikkelen van de hapjes..
Sil

Oooh echt waar? hahahaha ik zie echt al zo'n klein koppie voor me die een heeel vies gezichtje trekt...
 Maar als je het al een aantal keer geprobeerd hebt, denk ik dat je inderdaad (helaas...want ik vind het zelf wel erg leuk...)nog even moet wachten! Het ene kind is natuurlijk sneller eraan toe dan het andere kind.
Mijn dochtertje vind de erst 2 of 3 hapjes heeeeeel gek (hahaha, zo'n grappig/vies gezichtje trekt ze dan!) en daarna doet ze haar mond open en wil ze meer en meer en meer....
Maar goed, het komt allemaal wel!

Hoi, hoi,

Zoonlief is ook niet erg dol op fruit, hij eet het maar daar is ook alles mee gezegd! Ik ben ook geen fruiteter behalve toen ik zwanger was toen at ik voor mijn doen bergen fruit dus ik denk dat hij het van mij heeft mee gekregen. De groentehap vind hij wel erg lekker dan begint hij echt te piepen als de lepel te langzaam naar zijn mondje gaat. Elk kindje zal wel anders zijn en ach zolang ze verder goed groeien zou ik me niet te veel zorgen maken en wie weet is ze er straks verzot op!

Groetjes,

Puk

Jaaahhh, Chloë heeft vandaag ong. een lepeltje fruithap op! De aanhouder wint hé. Ik blijf gewoon elke dag aanbieden en dan zal ze op den duur heus wel gaan eten.

Misschien houdt ze wel van groentehapjes? en komen de fruithapjes vanzelf wel....

Groetjes Edith

Ben idd een possje terug met groente begonnen en dit gaat beter. Ze is meer van de warme hap, denk ik.

Terug
Bovenaan