Fruithapje!

Hallo,
Het is per kind verschillend of hij/zij eraan toe is. Mijn zoon krijgt fruithap vanaf hij 3,5 maand was. Sommige vinden het vroeg, maar mijn zoon was er aan toen. Hij heeft er ook nooit moeilijk over gedaan. Hij eet vanaf het begin ook zonder te zeuren z'n fruit gewoon op. Hij had ook problemen met poepen en vanaf hij fruit krijgt is dit helemaal over. Sommige kinderen krijgen bv en daar wordt pas met fruit begonnen als ze 6 maanden zijn (ivm allergiën). Ik denk dat je heel goed moet kijken of je kind eraan toe is.
Groetjes
 
Hier inderdaad een bv mama en een kind met een koemelkallergie. Ik ben begonnen met 6 maanden nou ja 5 maanden en 27 dagen ;-)

Inderdaad als wat anoniem al zegt was het hier omdat ze een allergie heeft.

Groetjes joyce mama van Mara
 
ik mijn dochtertje ook met bijna 4 maanden haar eerst fruithap gegeven en ze vondt het heerlijk,ze was er ook echt aan toe,maar die van mijn vriendin daar integen,die is nu 5maanden en die krijgt het gewoon niet weg,dus het is per kind echt verschillen,maar ik denk dat het gemiddelde toch wel rondt de 4maanden ligt.succes en veel plezier
 
3 dagen voordat hij 4 maanden was en ik had m al stiekem een keertje een klein beetje yoghurt en appelmoes laten proeven, klein beetje op mijn vinger maar hoor!

Groetjes Nadia
 
Hallo

Mijn zoontje thomas kreeg al fruit en groente toen hij ruim drie maanden was, hij was er aan toe merkte ik en hij doet er prima op

groetjes, jeannette mama van thomas
 
Terug
Bovenaan