fruithapje

Mijn zoontje is nu 4 maand en ik wil eigenlijk met een fruithapje beginnen. Wie weet hoeveel ik kan geven. Hij krijgt nu nog 5 flesvoedingen per dag, komt er door een fruithapje een flesvoeding te vervallen? Ik moet hem nu wakker maken voor de laatste fles.
 
Hoi,
als je zoontje het nog niet echt nodig heeft zou ik nog even wachten.

Als je het wel geeft is het bijvoeding dus vervangt het geen flesje. Je kan dan beginnen met een hapje of paar kleine hapjes tussen door.

Groetjes
 
ben net begonnen met groentehapjes, en daar geef ik omgeveer 1/3 van het potje van. Zijn gister van de 5 (180cc) naar 4 (210cc) flessen overgegaan, ook omdat de laatste fles steeds zo'n gedoe was, niet willen drinken etc. Dus je moet maar kijken, je kan het altijd proberen en mocht hij toch meer nodig hebben ga je weer naar de 5 flessen. In de laatste fles doe ik schepjes nutrix.
 
Het is vanaf 4 maanden nog geen vervanging, maar je mag je zoontje er alvast aan laten wennen door een paar hapjes te geven, pas met 6 maanden gaat het een flesje vervangen...
 
wij moesten Ruben ook steeds wakker maken voor de laatste fles (+_ 22.oou) en na de laatste fles sliep hij zo'n 8 uur. toen we hem lieten slapen (de laatste fles lieten vallen) sliep hij prompt 12 uur door (10 a 12)
en met een fruithapje begonnen wij 's ochtens, dan heb je de hele dag nog om te zien of hij er alergies op reageert (paar lepeltjes)
veel succes!!
 
Terug
Bovenaan