fruithapje

hoi Pien
k ben m v Jeremy 18w en k ben met 12w begonnen met een paar theelepeltjes fruit. Peer is goed voor de darmpjes. k zou zeggen probeer wat en let vooral op de reactie van je kind. en hou de ontlasting in de gaten. k ben sinds vorige week van volledige bv naar 2 a 3x bv overgegaan. had niet genoeg en was niet voedzaam genoeg. k ben nu 2w bezig met pap toevoegen aan zijn laatste voeding anders komt hij nog om de 3 uur.
Je zult verschillende reacties krijgen, maar vertrouw ook op je eigen gevoel wat je kind betreft. Wat voor mij of een ander werkt hoeft niet voor jou te werken,
hoop dat je hier wat aan hebt, succes

gr. Surella
 
NEE!!!!!! Zijn darmpjes zijn nog niet goed genoeg ontwikkeld. OP die manier loop je meer risico op ontwikkeling van allergieen.
Waarom heb je zo'n haast?
 
Fruithapjes geef je vanaf ongeveer 4 maanden. Dat zou betekenen dat je 1 week te vroeg bent. Wat maakt dat weekje dan nog uit? Ik zou gewoon lekker beginnen met een paar hapjes.
 
Hoi

Mijn zus gaf ook al en goente of een fruithapje bij 3 maanden. Als je kind het dan wil en er goed op reageert kan het echt wel hoor. Vroeger kregen wij het ook al veel eerder en daar is niemand minder van geworden. Ik kreeg toen ik 6 week was al rooswiesee(hoe schrijf je dat?) Nou met mij is niks mis en de fruithap kregen wij ook al veel eerder. Ik denk dat we eens wat minder moeten lezen en wat meer op ons gevoel af moeten gaan. Net als vroeger. Dat we veel kunnen lezen is fijn maar het heeft ook negatieve gevolgen.
 
Voedingsschema met fruit en groente,
Ik mag beginnen met fruit en groente maar dat betekend dat ik een fles moet/ kan laten vallen.
Zou dus van 5 flessen naar 4 toegaan? Kan iemand mij een schema geven hoe ik dit het beste kan doen, en hoe laat ik dan fruit en groente moet geven?Alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan