Fruithapje

Hallo iedereen.

Zo langzaam aan geef ik Celine nu bijna iedere dag een hapje of drie fruit.
Ze vind het niet vies maar ook niet lekker ze neemt wat soms eet ze het op soms gaat ze ermee spelen en dan stop ik gelijk met geven en ruim het op.

Maar nu vraag ik mij af ik maak zelf de fruithapjes.
Hoe geven jullie fruithapjes koud warmen jullie dat op.of op kamer temperatuur.
Celine vind het lekkerder als het uit de koelkast komt denk dat dat komt door de tandjes die eraan komen.
En bewaren jullie het fruithapje in de koelkast of vriezer.
groeten jacqueline en celine 19w en 6 d
 
Hoi Jaquelin,

Mijn zoontje is nu 5,5maand oud is gek op fruit, eet bijna hele pootje leeg(ik maak ook zelf fruthapjes)Harstikke lekker!
Ik  geef hem nooit fruit direct uit de koelkast,altijd op kamertemperatuur.

Gr.Brankica
 
Hoi,

Sigrid is niet zo'n fruittypje... De ene keer maak ik het lekker zelf en de andere keer geef ik het uit een potje. Sigrid is al bijna 8 maanden en mag nu ook yoghurt eten. Soms maak ik een speciaal fruithapje. Erg lekker (ook zelf ) Banaan, kiwi en een plompje yoghurt.... Ik geef het meestal op kamertemp. want dat vindt ze toch iets prettiger. Is het nog te koud, geef ik het bakje een klein zetje in de magnetron. Dat werkt ook prima...  

Groetjes,

Petra
 
Hallo,

Ruben kon er niet zo goed tegen als hij fruit direct uit de koelkast kreeg, omdat het te koud is kunnen baby's er krampjes van krijgen. Fruit bewaar ik in een fruitschaal op het aanrecht, dus is het altijd kamertemperatuur. En antwoord op het bewaren moet ik je schuldig blijven, alles wat ik klaarmaak voor Ruben gaat OP, zoniet (zelden) , dan eet ik het zelf altijd op, heb ik mijn portie ook weer binnen en dan heeft Ruben het elke keer vers. Maar ik zou het niet langer dan een dag bewaren in de koelkast.

Groetjes Daniella
 
Hoi,
Ik geef het fruit ook op kamertemperatuur.
Als hij tussen de middag slaapt maak ik het klaar en zet het in de magnetron.
ik maak het niet warm hoor, maar we hebben katten en dan gaan die er anders
aan zitten......
en toen Quinten last had van de tandjes zette ik het 10 minuten in de koelkast voor
hij het kreeg. Lekker koud he?
Bewaren doe ik het dus nooit. Gaat altijd schoon op. Ik zou vers fruit ook zeker niet
tot de volgende dag bewaren (als het geprakt is). Als je een dagje geen tijd hebt om
het zelf te maken zou ik een potje doen.
Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Hallo

In het begin bewaarde ik het fruithapje ook in de koelkast maar dan had Dani ook weleens dat hij in een keer ging huielen en niet meer hoefde.
Nu bewaar ik het gewoon in de kast en dus op kamer temperatuur en er blijft geen hapje meer over hoor

groetjes
 
Terug
Bovenaan