fruithapje

wanneer zijn jullie begonnen met het geven van een fruithapje mijn zoontje is nu nog maar 9 weken wil eigenlijk met een maand of drie ermee beginnen hij krijgt ook al rijstebloem door de laatste fles en dat gaat goed hij heeft nergen last van en mijn dochter was ook zo ergens tussen de 10 en 11 weken toen ik ermee begon en heeft ook nooit ergens last van gehad
 
Hallo,
Mijn zoontje was 16 weken toen ik begon met fruit- en groentehapjes. Ook nog geen 4 maanden dus. Hij liet echt merken dat hij eraan toe was door het eten van onze borden af te kijken, alles in zijn mond te stoppen, te kwijlen en te smakken. Doe wat goed voelt en dan komt het allemaal wel goed.
Succes!
 
Wij gaan dit weekend voor t eerst fruit proberen..Onze zoon is daan 4 maanden en 1 week..Ik vroeg me ff af, hoe lang moet er tussen zitten voor je kunt beginnen met groenten?

Liefs
 
Het is het beste om een maand ongeveer te wachten. Baby's moeten nog wennen aan het volle gevoel in hun maag. Zelf probeerde ik het al na een week, maar nu toch terug naar enkel fruit.
 
Mijn dochter Femke is met 4 maanden begonnen met een fruithapje. We hebben het rustig opgebouwd. Eerst een paar keer 1/3 potje, toen 1/2 potje en na een week at ze hele potjes. Ze zit te smullen en vindt tot nu toe alle smaken lekker!
Nu ze een heel potje eet ('s ochtends), drinkt ze een fles minder (nu 4x 200 cc) en gaat ze rond 20.30 slapen tot ca 7.00 uur de volgende ochtend!
 
Terug
Bovenaan