fruithapje

mijn mannetje heeft vanmorgen zijn eerste fruithapje gehad.
hij genoot er erg van, heb geen viesgezichtje gezien.
dit had ik wel verwacht, maar hij zat echt lekker te beten, en deed ook bijna direkt zijn mondje open voor de lepel.
dus was echt boven mijn verwachting.
stiekem vind ik het wel jammer dat hij geen gekke gezichten heeft getrokken.hihiiihihi

groetjes angelique

hahahha... tjah die vieze gezichten... daar is het ons nu net om te doen die eerste hapjes...
misschien komt het nog... als ie straks iets eet waar die meer aan moet wennen :D

Precies, die vieze gezichten komen vast wel als ie groenten gaat eten (vreemde smaak en warm??). Tenminste dat was bij Margo toen wel, het fruit en brood ging er 1 2 3 in, de warme hap kostte wat meer tijd. Wat gaan ze snel he, die kleintjes!! Ik heb er ook wel zin in, het eerste fruithpje. aan de andere kant ben ik blij dat ik nog tot 24 juli moet wachten..... hij gaat al zo snel!!

3 juli mogen wij eigenlijk pas maar geen zin gehad om te wachten.
alicia krijgt het al bijna een maand, maar dan ook echt alleen als we zelfs met de speen de voeding niet meer kunnen rekken.
ze zit namelijk op 5x 200 cc en dat gaat ook tot op de druppel op. dus meer mag zegewoon niet

@ Kelly waarom geef je niet een schepje voeding extra? Dus 210 water en 8 schepjes!! Wij zitten hier op 4 flessen van 180 waarvan de laatste met rijstebloem en ons mannetje redt t hier prima op! Wellicht een idee voor je?

Groetjes Tamara

Nog evem en dan mogen wij ook ka vertelde maandag dat we over een maar mogen beginnen..
Ik denk dat het wel een succes is.. De infacol vind hij zelfs lekker smaken en van een lepel happen kan hij al omdat ik de vitamines geef via de lepel

dat is wel heel erg snel kelly,
ben zelf wel een weekje eerder begonnen met het fruithapje. eigenlijk zou het pas zijn vanaf de 19de.
maar hij is zo aan het happen en hij eet echt bijna letterlijk zijn handjes op waardoor ik dacht waarom ook niet en als je namelijk gaat lezen zijn dit allemaal simptomen dat ze toe zijn aan vaster voedsel. en jayden zijn darmpjes zijn erg lui. poept eens in de 3 dagen en dan moet ik hem vaak helpen door hem lichtjes met de termometer te stimuleren om te persen. en ik dacht als ik hem iets meer vezels kan geven gaat dit hopelijk ook wat beter.
maar het gaat echt allemaal ontzettend snel zo ligt hij net in je armen en zo krijgt hij al weer zijn eerste hapjes.
konden we maar de tijd stil zetten om nog iets langer van ze kunnen genieten als ze zo lekker klein zijn, maar helaas.........

Terug
Bovenaan