fruithapje

Mijn zoontje is vandaag 4 maanden oud. Hij zou dus mogen beginnen met zijn eerste fruithapje maar ben vergeten hoe laat en wanneer je begint; 's morgen of 's middags?
Kan me vaag herinneren dat ik het bij mijn dochter rond 4 uur 's middags heb gegeven.
 
ligt eraan hoe laat je straks 's avonds gaat eten en hoelaat hij zijn flessen kreeg.
wij begonnen met 3 maanden (ja erg vroeg maar zo gewild) met fruit en dat deden we 's ochtends om 10 uur. omdat wij 's avonds altijd vroeg aten (half 5) en nu om half 6 maar krijgt ze 's middags voor de 2e keer fruit
 
Volgens mij maakt dat niks uit het ligt aan je eigen schema.
Onze dochter kreeg met 3 maanden ook al fruit en de ene keer is dat s' morgens en de andere keer 's middags net hoe het uitkomt.
 
Bij de oudste twee deed ik altijd 's ochtends fruit rond 10.00 uur en 's middags het groentehapje rond 16.00 uur. Dit deden we omdat we zelf altijd 's avonds warm eten hebben en we de kinderen hieraan wilden laten wennen. Verder maakt het volgens mij niet uit wanneer je wat geeft of hoe laat. Is ook een beetje wat jezelf handig vind. Nu bij de derde wil ik weer hetzelfde doen. Hoop dat je er wat aan hebt
 
Terug
Bovenaan