Hallo allemaal,
Stijn is nu 5,5 maand en op aanraden van het consultatiebureau ben ik nu ongeveer een maand bezig met bijvoeding. Ik ben begonnen met fruit, het stomme is dat vers, zelf gepureerd fruit niet gewaardeerd wordt door meneer, een potje daarintegen zit zo in zijn buikje, zijn er meer die daar last van hebben?? OOk hebben we nu een aantal keren groente gedaan, ook hier weer het potje makkelijker dan eigen groente.
Mijn vraag is eigenlijk: wanneer vervangt groente/ fruit een fles en hoe komt je dag er dan uit te zien?
Stijn krijgt nu:
700 fles 260 cc water met zes schepjes Nutrilon
1100 fles 260 cc water met zes schepjes Nutrilon
1400 potje fruit ( 4 maanden potje, gaat helemaal leeg)
1500 fles 260 cc water met zes schepjes Nutrilon
1700 potje groente ( 4 maanden potje, gaat bijna leeg)
1900 fles 260 cc water met zes schepjes Nutrilon
Tussendoor krijgt hij met dit warme weer nog water, maar dat is meestal niet zoveel. Echt de overgang van fles naar vast voedsel vind ik nog wel lastig.
Groeten Carina
Stijn is nu 5,5 maand en op aanraden van het consultatiebureau ben ik nu ongeveer een maand bezig met bijvoeding. Ik ben begonnen met fruit, het stomme is dat vers, zelf gepureerd fruit niet gewaardeerd wordt door meneer, een potje daarintegen zit zo in zijn buikje, zijn er meer die daar last van hebben?? OOk hebben we nu een aantal keren groente gedaan, ook hier weer het potje makkelijker dan eigen groente.
Mijn vraag is eigenlijk: wanneer vervangt groente/ fruit een fles en hoe komt je dag er dan uit te zien?
Stijn krijgt nu:
700 fles 260 cc water met zes schepjes Nutrilon
1100 fles 260 cc water met zes schepjes Nutrilon
1400 potje fruit ( 4 maanden potje, gaat helemaal leeg)
1500 fles 260 cc water met zes schepjes Nutrilon
1700 potje groente ( 4 maanden potje, gaat bijna leeg)
1900 fles 260 cc water met zes schepjes Nutrilon
Tussendoor krijgt hij met dit warme weer nog water, maar dat is meestal niet zoveel. Echt de overgang van fles naar vast voedsel vind ik nog wel lastig.
Groeten Carina