Fruithapjes en potjes van het kruidvat

Hallo meiden!]

Ik zag dat het kruidvat ook een merk ( bebigen, volgens mij) verkoopt in fruithapjes en in andere potjes. Hebben jullie hier ervaring mee of dat deze potjes ook goed zijn in vergelijking met de olvarit?
Deze potjes schelen ook veel in prijs in vergelijking met de olvarit.
Mijn dochtertje mag over een paar weken haar eerste fruithapje, vandaar dat ik een beetje aan het rondkijken ben wat er allemaal op de markt is.
Ik ben benieuwd.

Groetjes van Elly
 
Hallo

Ik koop alleen maar goedkope potjes voor mijn dochter sinds haar eerste fruithap of warmeprak.

Ik koop het merk van de kruidvat bedeline wat je bedoelt, maar ook het merk bij de C1000/AH van betrix. Mijn ervaring is goed. ik koop alleen de potjes van nestle en van Olverit als ze in de aanbieding zijn en dan juist de smaken die dan de goedkope merken niet hebben in hun collectie.

Alle potjes zijn goed. het is net wat je zelf wilt geven en wat je kindje lust. Ik heb het geluk dat mijn dochter echt alles maar dan ook alles lust. alles gaat naar binnen als een raket.

Fruit maak ik ook veel zelf. ik doe dan 4 stukken fruit mengen als shake. ik geef haar  een bakje vol  en de rest drink ik zelf lekker op. heb dan ook mijn aanbevolen vitamine   binnen gekregen.

Ik zou zeggen, probeer het gewoon, zeker als je net gaat beginnen. en kijk en luister goed naar je kindje. eet hij/zij het lekker op, dan kan je weer een potje van het merk geven.

Ik geef mijn dochter alle merken potjes door elkaar heen, zodat ze alles gaat lusten en niet steeds de zelfde smaakjes krijgt

succes met je beslissing.
 
Hoi,

Bedankt voor je reaktie!
Ik ga nu het merk zeker uitproberen. Ik merk inderdaad snel genoeg of dat ze het lekker vind. Ik wil straks ook haar groentehapje zelf gaan maken en alleen een potje gebruiken als we weg gaan. En wat je zegt is een fruithapje ook makkelijk zelf te maken, en dan kan je zelf ook lekker mee snoepen.
Bedankt voor het vertellen van je ervaring!

Groetjes van Elly
 
hoi,

Ik wissel meestal af omdat ze allemaal wel smaken hebben wat een ander merk weer niet heeft. en ik toch wil proberen zoveel mogenlijk variatie te houden. dus ik kijk gewoon en koop dan eens bij het kruidvat en dan eens bij de c1000. maar ik begin nu ook steeds meer zelf te maken. omdat hij nu wat meer fruit eet gaat dat wat makkelijker. want vers fruit wil ik geen 3 dagen bewaren. daar zijn de potjes handig voor daar gaat dat wel mee. en aangezien je in het begin alles enkele dagen achter elkaar moet uitproberen ivm evt. allergische reakties.

als ik vers fruit pak ligt het eraan wat ik maak. iets met appel probeer ik dezelfde dag te gebruiken, dus maak ik genoeg voor een keer. de rest van de appel is voor mama. en met andere soorten fruit of combinaties. is meestal voor 2 dagen.

hopenlijk heb je hier wat aan. als je zelf wat wil maken kun je ook kijken voor het babykookboek van sharon van wieren, gewoon bij bol.com te bestellen hier staan leuke recepten in voor baby's vanaf 6 maanden.

jongegezinnen had eerst ook een boekje met recepten voor baby's maar volgens mij is die niet meer te krijgen. wel voor grotere kinderen.

succes met het fruit..

groetjes Desiree
 
Thimo krijgt nu al een maand fruit en twee weken groente. Bedankt voor de tip over de goedkope potjes van de C1000 en Kruidvat.
Ik maak fruit inderdaad ook vaak zelf klaar maar alles wat ik te veel heb vries ik in. Dat krijgt hij dan een paar dagen of een week later. Datzelfde doe ik ook met de zelfgemaakte groentehap.
 
Terug
Bovenaan