Fruithapjes.. welke fruitsoorten maken jullie??

Hoi,

Sara is hier vooral gek op appel. Maar peer en mango smaken haar ook heel goed.

Banaan vindt ze minder lekker, maar zorgen ook voor opstoppingen. Sara krijgt dan ook maximaal 1 keer in de week banaan.

Ben nu net begonnen met smaken te mengen (Sara is nu 20 weken en eet 5 weken fruit). Bij het mengen hou ik vooral rekening ermee dat ze nog geen citrusvruchten krijgt ivm mogelijke allergie.

Ik begin nu ook langzaam aan met potjes gemengd zoals met pruimen en kersen omdat dat nog niet vers te krijgen is.

Hallo,

hier ook appel, peer, mango en banaan! Ik wil volgende week ook meloen proberen. Volgens mij heb je dan ook alle fruitsoorten gehad die ze adviseren tot 6 mnd.

Sinds Laura fruithapjes krijgt, heeft ze vijf poepluiers per dag :)

Ook hier banaan, appel en peer tot nu toe. Ik meng het soms met wat liga speciaal voor verkruimelen zijn die en dat vindt Sophie heerlijk. Banaan ben ik ook wat voorzichtig mee ivm poepen hahaha.

marina krijgt appel peer sinaasappel en banaan ,,, met banaan echt geen moeilijk heden ,,, maar marina is echt heel erg makkelijk overal mee vandaag zat ze bij ons aan tafel toen we aan het eten waren ze zat echt met haar handje na voren en te gillen aaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahah was zo leuk !! heeft ze op een spekzoertje zitte sabbelen en lekker dat ze het vond !!

Wij maken nog geen fruithapjes maar als ik ga beginnen dan zal ik denk ik met appel, peer en banaan beginnen en daarna mango is toch weer een wat sterkere smaak denk ik.

Hoe is het gegaan gisteren met de mango?

Liefs Kim

Terug
Bovenaan