fruithapjes zelf maken

ik maak al een een tijd de fruithapjes zelf, maar mijn fantasie qua lekkere combinaties is een beetje op.
weet iemand lekkere combinaties wat ook nog een beetje stevig blijft zodat je het kunt lepelen?
het liefst met banaan, want dat is favoriet hier


groetjes Mieke
 
mijn dochter is gek op geraspte appel met yoghurt, kiwi-appel, en (tis wel geen fruithapje maar wel erg lekker) geprakte liga met sinaasappelsap, banaan of appel.

Groetjes Mariska

ps wel leuke topic, ben benieuwd naar andere reacties
 
banaan met mango,
meloen met banaan,peer met appel ff koken dan prakken of met staafmixer fijn maken en hier bambix door heen en als je kindje ouder is kun je er de bambix fijne graanen door doen.
banaan met peer appel perzik.

en inderdaad een liga verkruimeld met banaan en sinassappelsap dit kan ook met meloen ondat meloen waterig is bind ik het met rijstbloem of gewoon bambix.

weet niet hoe oud je kindje is maar kiwi met banaan of perzik met nectarine en banaan was hier ook een topper,

 
hier meloen met appel en liga geprobeerd, ging er goed in.

Kijk anders eens op www.keukenkikker.nl , staan ook leuke variaties op.

Ook wel eens een smoothie geprobeerd?
 
bedankt voor de reacties,
mijn zoontje is nog maar 5 mnden dus kiwi of iets met granen kan nog niet. maar dat komt vanzelf.
vandaag heb ik banaan,mango,druiven en een liga erdoorheen geprobeerd, en hij vond het lekker.
als er maar een banaan door zit, is het eigenlijk al goed.
de site is ook handig, maar met liga word het ook wel makkelijker omdat het toch dikker word daardoor.
 
Terug
Bovenaan