Hallo Dames,
Mijn dochter is nu 5 maanden en ik wil graag weten welke fruitsoorten ik mag geven en welke groenten, want veel vertellen ze niet op het cb, wat ik erg jammer vindt!
Banaan mocht ik nog niet geven, maar heb het Zaterdag toch gedaan en had 2 poepluiers, dus erg verstopt raakt dat niet!
En hoe doen jullie dat met appels, want die krijg ik niet fijn met een staafmixer!
Is een keukenmachine iets, heeft iemand daar ervaring mee?
Groenten en aarappelen zijn zo geprakt!
Maar appels zijn toch wat moeilijker, ik het het eerst in de magnetron gedaan en daarna prakken, dit was een peer en een tip van het cb, DIE PEER WAS NIET LEKKER, HELEMAAL NIET MEER ZOET!!!!
Dus toen maar zo een potje snel gehaald.
En wat is beter, vers of potje?
Want die potjes bestaan al zo lang, daar ben ik zelf ook mee opgroeid.
Bedankt alvast voor jullie reacties.
Groetjes,
Cynthia
Mijn dochter is nu 5 maanden en ik wil graag weten welke fruitsoorten ik mag geven en welke groenten, want veel vertellen ze niet op het cb, wat ik erg jammer vindt!
Banaan mocht ik nog niet geven, maar heb het Zaterdag toch gedaan en had 2 poepluiers, dus erg verstopt raakt dat niet!
En hoe doen jullie dat met appels, want die krijg ik niet fijn met een staafmixer!
Is een keukenmachine iets, heeft iemand daar ervaring mee?
Groenten en aarappelen zijn zo geprakt!
Maar appels zijn toch wat moeilijker, ik het het eerst in de magnetron gedaan en daarna prakken, dit was een peer en een tip van het cb, DIE PEER WAS NIET LEKKER, HELEMAAL NIET MEER ZOET!!!!
Dus toen maar zo een potje snel gehaald.
En wat is beter, vers of potje?
Want die potjes bestaan al zo lang, daar ben ik zelf ook mee opgroeid.
Bedankt alvast voor jullie reacties.
Groetjes,
Cynthia