Frummeltje op tepel

<p>Beste,</p><p> </p><p>ik heb een frummeltje op mijn tepel. Je hebt op je tepel als het goed is allemaal een soort bolletjes. 1 van deze bolletjes zit los bij mij en het doet pijn als mijn shirt of bh dit raakt.</p><p>heeft iemand anders dit ook eens gehad? Ik had er laatst 1 en die is na 1,5 week zwart geworden en daarna eraf gevallen. Ik heb er echter nu WEER 1..</p><p> </p><p>ik hoor het graag! <br /><br /></p>

Ik heb ook al een paar jaar zo'n uitstekende bolletje bij mijn tepel, alleen bij mij is het niet weggegaan. Meestal heb ik er geen last van, maar heel soms doet het pijn inderdaad als het mn BH of t-shirt raakt. Dan kan het rood/zwart worden. Alleen valt het er niet af... Nu vraag ik mij af, heeft iemand ervaring ermee met borstvoeding geven? Ik vraag mij af of dat pijn kan gaan doen.

Ik heb ook al een paar jaar zo'n uitstekende bolletje bij mijn tepel, alleen bij mij is het niet weggegaan. Meestal heb ik er geen last van, maar heel soms doet het pijn inderdaad als het mn BH of t-shirt raakt. Dan kan het rood/zwart worden. Alleen valt het er niet af... Nu vraag ik mij af, heeft iemand ervaring ermee met borstvoeding geven? Ik vraag mij af of dat pijn kan gaan doen.

Terug
Bovenaan