Frusterend!!!!!!

Ik ben voor het eerst gestopt met de pil dus ik kan niet weten hoelang mijn cyclus duurt, maar wat is dit frusterend, ik zit nu al op dag 44 dat is toch niet normaal! Ik heb ondertussen 3 testen gedaan allemaal negatief. De kans dat ik zwanger ben is dus eigenlijk nihil, maar waarom duurt het dan zolang voordat ik ongesteld wordt?! Heeft iemand dit ook meegemaakt? Is het een goed idee als ik hiervoor naar mijn huisarts zou gaan?
 
hoi,hoi, ik zou in ieder geval het even bij je ha navragen, hoewel een lange stop periode kan voorkomen. Drie testen negatief is wel vervelend ja, maar ik weet niet of je een supergevoelige al hebt geprobeerd die zelfs het kleinste beetje hormoon opspoort? in ieder geval veel succes en bij twijfel je ha bellen, daar zijn ze tenslotte voor, voor onze vragen bij onzekerheden en ongemakken. xxx
 
Hoi Wendy,

Het lijkt wel of ik mijn verhaal lees, ik ben alleen een paar maanden eerder met de pil gestopt. Ik had vandaag de ha aan de telefoon en als het me echt te lang duurt (het kan volgens hem wel een half jaar duren) mag ik naar hem toe komen. Iedere ha is natuurlijk anders maar volgens mij kan het niet kwaad. Als je ha een telefonisch spreekuur heeft zou ik bellen, dat is altijd makkelijker.
Succes,

Po
 
Je lichaam moet zelf weer aan de slag om je hormoonhuishouding op gang te brengen.
In de tijd dat je de pil gebruikte, heeft je lichaam niets meer hoeven te doen hieraan!
Dus het kan heel lang duren voordat het weer allemaal werkt zoals het hoort.
 
Terug
Bovenaan