frustie

A

Anoniem

Guest
Ik vind dat tempen zo frustrerend! Gisteren was ie 36.7 en dacht toen hehe, eindelijk m'n eisprong geweest (en gelukkig op tijd geklust) maar vanmorgen was ie weer 36.35. Wat betekent dit nu? Hij moet toch 2 weken hoog blijven tot aan de menstruatie!! Hier wordt ik pas frustie van! Er niet mee bezig zijn lukt nu helemaal niet meer!!! AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Sorry hoor, moest het even kwijt!!!

hoi hoi,mischien een idee om even niet meer te tempen,laat de natuur is ze gang gaan,want inderdaad zo ben je er helemaal mee bezig,sucses gr manuela

Hey Mir,

Ikzelf heb ook een hele tijd getemperatuurd en bij mij ging hij ook steeds van hoog naar laag, iedere dag opnieuw. Dat werkte bij mij dus ook niet, werd er ook helemaal frustie van. Toen ben ik overgestapt op ovulatietesten en dat doe ik nu drie maanden en ben daar erg blij mee.

Het is maar een tip hoor, maar het werkte bij mij erg rustgevend. Nooit meer twijfelen welke dag het nou "de" dag is, maar de ovulatietest wijst precies uit wanneer je vruchtbaarste dagen zijn, en daar hoef je alleen maar je urine voor je gebruiken.

Maar ze zijn helaas wel duur, maar na twee maanden weet je ongeveer wel wanneer de dagen zijn en hoef je maar heel weinig testen te gebruiken.

Het is allemaal wat hé?!
Succes meid!

Liefs, Chantal

je moet het niet per dag zien, maar aan het eind van de maand de lijn volgen van alle dagen.
De dag voor je eisprong gaat je temp wel iets naar beneden om daarna te stijgen tot je ongi.

Terug
Bovenaan