Frustratie

Onze kleine vent is de laatste 2 dagen erg gefrustreerd.hij wil een hele hoop maar kan het nog niet:hier een paar voorbeelden
Hij wil zitten,komt telkens naar voren in zn schommelstoeltje.
Hij kan van rug naar buik rollen,maar nog niet altijd terug en word dan boos.
Hij wil gaan kruipen:gooi telkens zn kont in de lucht en zet af met de voetjes.maar verder komt ie niet:gevolg weer boos.
Hij wilt zelf eten,pakt telkens de lepel van me af haha.
Hij wil het speelgoed van zn grote zus al pakken en in de mond stoppen.
en hij gebruikt onze vingers als kluif(denk binnenkort tandjes)
en s avonds is hij erg aan mama gehecht.

kennen jullie dit ook bij jullie kindjes?of vinden die alles nog wel best?
het echte baby is er zo af he!
liefs jootje
mama van een pittig mannetje haha.

herkenbaar. Vooral dat "kruipen" Karlijn wordt zo boos omdat ze niet vooruit komt maar wel graag wil. Ook wil ze graag zitten.
Soms is ze echt boos omdat ze iets wil en niet lukt of nog leuker dat ze iets van mij wil en ik haar niet begrijp.
Zondag wel erg gelachen, ze had een boekje wat ik moest hebben( stond iets in wat ik moest opzoeken) dus ik pak dat boekje, mevrouw helemaal boos, geef haar een ander boekje wat ze boos weg gooit en bleef netzolang boos tot ik klaar was met het eerste boekje en dat terug gaf. Toen ze het weer had moest ze lachen( en ik eigenlijk ook..hihihi)
Dus hier ook een moeder van een kindje wat echt wel weet wat ze wil

Ach, ergens wel heel leuk toch dat ze inmiddels echt hun eigen plannetjes trekken?

Warren kan zich goed alle kanten op omrollen en wordt vooral knorrig als er iets in de weg zit, zoals een papa of mama die een luier wil verschonen...
Of zoals vandaag dat zijn Dikkie Dik knuffel in de weg lag, ligt hij daar tegen Dikkie Dik te meppen en knorren. Arm beest ;-)

Ook leuk, meneertje kan zich op de één of andere manier in zijn ledikant helemaal naar boven wurmen (met slaapzak en al dus) en dan ligt hij helemaal niet meer lekker in een rare bocht. Ziet er hilarisch uit, vooral de trotse glimlach die ik dan krijg als ik 'm uit zijn bed vis 's ochtends... Mafkees ;-)

Maar de echte frustraties zullen vast nog wel komen...

X
Evje

Hier ook frustraties als dingen niet lukken! Vooral het rechtop willen zitten en proberen te kruipen herken ik. Ook wordt ie kwaad als hij van buik naar rug wil, maar hij te moe is geworden en door zijn armen zakt.

Terug
Bovenaan