frustratie

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

moet ff mn ei kwijt.

Ben de laatste dagen zo sjaggie. Iedereen om me heen raakt zwanger en ik zit telkens in de wachtbank.
Wat zijn die 2 weken telkens lang.

moet nog even voor de volgende nod. Heb helaas t gevoel dat ik weer n ronde moet wachten.

Heb wel klachte maar vertrouw mn lichaam niet meer.
vanaf gister steken in onderbuik en niet vooruit te branden.

maar goed moest t even kwijt willen t zo graag.!

iedereen die wel t geluk heeft gefeliciteerd en geniet ervan.

Liefs Maris

Ik wacht met je mee hoor....... Zou willen dat het nu na ruim een jaar ook eens gelukt was maar denk ook van niet. Wanneer is jou nod?

Succes!

Probeer het voor jezelf wel te relativeren. Ik weet niet hoe lang jullie al bezig zijn maar als je minder dan 6 maanden bezig bent, geef jezelf dan wel de ruimte. Zwanger worden is geen piece of cake. Zo van: we doen het in de goede periode en dan is het ook raak. de kans dat het dan raak is is 25%. Je mag er dus rustig een tijdje over doen.
Ik snap je onrust en je gebrek aan geduld. Ik had het ook beide keren. Maar het is niet reëel.
Probeer je dus in te stellen op dat het nog een paar maandjes duurt.

Succes en hopelijk is het wel raak deze ronde!

nod is 26e
nou we zijn bijna jaar bezig ;-)
als niet raak is krijgen we door verwijzing.

af en toe heb je r gewoon ff genoeg van en is je geduld op

geduldig zijn en wachten is erg moeilijk!
een jaar is voor je gevoel super lang, maar in de fase zwanger worden helaas normaal.
(en ja sommige worden zwanger zonder dat ze hier een keuze in hebben gemaakt, zo ken ik een vrouw die na sterilisatie zwanger is geworden, hoe oneerlijk kan het zijn)

heel veel succes, de eerste zwangerschap van mij is ook na 1 jaar gekomen, we zaten net in de onderzoeken van de gyn, en boem daar zat het.
de enige tip die hij ons gaf is blijven liggen na de klus. gewoon in slaap vallen, bij opstaan kan het hele zwikkie naar beneden kruipen.terwijl het naar boven moet.

nu blijf ik al een half jaar liggen,maar nog niks..
je ei moet er ook maar net zijn.
mijn man gebruikt "n bloeddruk verlager,moet nog even kijken of dat invloed kon hebben. en ik ben alweer 34 jaar zal ook wel weer verminderde kans geven.oudste is 9

Hoi Snipi,

Kan me voorstellen dat je geduld op is af en toe!
Hoop dat je zwanger bent!
Duim voor je!!

Liefs

Terug
Bovenaan