Frustratie

Nou ik wil ff klagen.
Ik had voor de zwangerschap cup D 80
Nu dachten mijn borsten leuk laten we eens lekker groeien en zat ik al op cup F 95 rond week 19/20 (zijn al weer gegroeid)
Weet je hoe weinig voedings- of meegroei bh's in die maat te vinden zijn?
En dan nog te bedenken dat ik waarschijnlijk eindig op cup H 100 zucht.
Zo ver ik op internet kon zien bestaan er dan voor mij alleen 1-2 bh's. Ik erger mij er echt kapot aan vooral omdat er zulke mooie en leuke voedingsbh's bestaan en die allemaal aan mijn neus voorbij gaan snif.
Nou als iemand misschien nog andere grote bh's weet te vinden behalve die van Anita en dan het liefst zonder beugel graaaaag ;)

Ik had ook die van Anita dus kan je niet echt verder helpen. Erg lastig met grotere maat weinig leuks in is mijn ervaring. Bij mij groeien ze niet zo erg dus hoef me geen zorgen te maken, sorry
En stelbandje tussen sluiting, dan hoef je alleen de cup groter omvang zo te stellen. Weet ook niet of het wat us, wilde het zelf ook proberen.

Dat is echt ontzettend vervelend idd! Maar zo'n tussenstukje is wel een slim idee. Zou ook wel wat voor mij wezen mss. Heb nu 90E en die verkopen ze nog wel bijv bij de zeemand(mss idee en dan zo'n stukje ertussen) die zijn maar 8 euro en ontzettend leuk!Geen oude wijve printjes of kleurtjes haha. Succes :)

Ik heb ook van die tussenstukjes gekocht. Je blijft anders bh's kopen en ben persoonlijk ook niet zo'n fan van de meegroei bh's die of erg oncharmant zijn, of anders knetterduur voor die relatief korte tijd dat je ze draagt. De tussenstukjes werken perfect.

Gelukkig met deze zwangerschap niet al te veel last van groeiende borsten! Bij mijn vorige zwangerschap wel en dan is een tussenstukje een ideale uitkomst! Ik zeg:DOEN!

Terug
Bovenaan