Frustratie

A

Anoniem

Guest
Hi meiden ik word echt gek van mezelf. Mijn ei was 21 oktober en NOD is 6 november. En wij zijn bezig met ons eerste kindje. Ik hoop dat het dit keer raak is, ik voel me zoveel anders dan de vorige keren. Maar dat las ik hier al dat heeft niet altijd wat te betekenen. Ik heb:
- gevoelige borsten
- weeig
- moe
- hoofdpijn
- druk/ongi gevoel in me onderbuik

Nu zit ik vandaag 9 DPO en heb nog geen inesteling gehad (althans denk het niet geen bloed ofzo). Heb alleen wel weer wat andere klachtjes.
- weeig
- moe
- af en toe steekje in me onderbuik
- vlagen misselijk de hele dag door

Ik weet gewoon niet wat ik er mee moet, ik denk echt zo hard dat me lichaam me in de zeik neemt. Vooral om dat ik gewoon geen innesteling heb gehad, of zou dat nog kunnen komen. Maar dat denk ik ook waarom die klachtjes dan.. het is zo frustrerend allemaal! En ik maak mezelf gewoon helemaal gek, waarom duren die dagen tot je NOD zo lang...

Een innesteling betekend niet dat je per defenitie bloed verliest. Bij mijn dochter nl geen bloed verloren door innesteling. Bij de tweeling ook niet.. Dus focus niet daarop. Verder kan je lichaam je idd behoorlijk voor de gek houden. Ik hoop voor je dat het gelukt is...! En wachten duurt vreeeselijk lang!!

Days Past Ovuluation Supertje.

ICMF dank je wel, is er misschien toch een sprankje hoop. We gaan doen waar we goed in zijn, wachten haha! Dinsdag is NOD dus als ik woensdag niet ongi ben gooi ik er een test tegen aan. Hou jullie op de hoogte.

Nou meiden zit nu een week na me NOD en de test was gister omo wit! Helaas nog steeds niet ongesteld.. kan niet wachten tot het doorzet, ik wil door naar de volgende ronde!

Oke na jaren op dit forum kom ik ook nog eens iets nieuws tegen. Balen meid, maar ben je allang gestopt met anticonceptie? Ik zie dat dit de tweede ronde is? Soms kan het van het ontpillen zijn, maar af en toe heb je soms stomme rare cyclus er tussen zitten.

Het is weere even geleden maar hierbij een update:

Heb gister mijn huisarts gebelt, maar ik vertelde hem dus wanneer ik gestopt was met de pil dat ik 2 normale cyclussen heb gehad maar nu op dag 44 zit. Waarop hij vroeg, of we inderdaad bezig waren om zwanger te worden. Ik natuurlijk Ja haha! Maar hij zegt zo lang je niet ongesteld bent moet je rekening houden met een zwangerschap (qua eten/drinken etc) ook al test je negatief. Toen begon hij over vals negatief (bestaat dus toch dat ook weer helder haha) en zei dat een zwangerschapstest eigenlijk alleen werkt als hij aan geeft dat je zwanger bent en het kan dus als nog zijn dat je zwanger bent ook al test je negatief. Ik moet dus deze week een test doen en volgende week weer, mochten die nog steeds negatief zijn en geen ongi moet ik weer bellen. Word dus vervolgt...

ps me laatste test was 16 november..

Terug
Bovenaan