Frustratie!!!

Even mijn frustratie kwijt...

Mijn zoon (bijna 10) zit in de klas met een lief meisje. Dat meisje speelt graag met mijn jongste zoon (7). Dat gaat harstikke goed en ze zijn lief voor elkaar.

Ze komt hier graag en blijft regelmatig mee-eten. In de zomervakantie blijft ze soms logeren. Haar ouders hebben gezegd dat ze een ongelukje was!?

Tuurlijk kan dat, maar dat zeg je toch niet tegen je eigen kind!? Maar goed.... ze heeft een oudere zus, die echt irritant is, weet alles beter, komt gewoon bij ons binnen zonder vragen (via de achterkant/bijkeuken). Als ik haar zeg dat de kinderen al buiten zijn wil ze met Daw spelen. Nou is Dawn 5 jaar en dat meisje is 11.

Ik heb gezegd dat ze niet kan spelen bij ons want ik wilde dweilen thuis..."nou dan ga ik toch boven spelen?" zegt ze dan.... euh nee, want Lynn slaapt lekker en ik heb een kleine baby van 8 weken in de box liggen...
Ze luisterd niet en komt toch binnen, maakt Lynn wakker en verteld mij wel even hoe ik kinderen moet opvoeden..... Dat kan ik zoooooo niet hebben!
Wat een k*tkind! Sorrie hoor, heb echt enorme kinder liefde maar voor dit meisje.... nee!

Of dit allemaal niet erg genoeg is, vraagt ze doodleuk of ze mag blijven eten en zelfs slapen...
Echt onbeschoft van een meisje van 11!
Ze nodigd zichzelf constant uit en eigenlijk vind geen van onze kinderen haar aardig....

Zo zie je maar weer... Ik kan echt zeggen: zo zijn mijn kinderen niet! Ik ben geen perfect moeder, maar mijn kinderen zijn wel beleefd en beschaafd!

Zo dat is eruit! Dank u!

Pfffff, daar zou ik ook helemaal gek van worden zeg, wat een mondig kind! Niet normaal. Je zegt toch wel dat je dat liever niet hebt enzo? Als ze d'r zin doordrijft zou ik er ook mooi wat van tegen de moeder zeggen.. Jij bent altijd nog diegene die bepaald wat er in je huis komt en wat er gebeurd toch. Succes!

Als ik boven bezig ben met een van de kleintjes, komt ze gewoon binnen!
Vandaag had ze haar schoenen uit gedaan en zat vrolijk op de bank!? In de bijkeuken had ze haar jas opgehangen en die stonk vreselijk naar etenslucht!

Nou ben ik een type dat alles schoon moet hebben en dat iedereen hier in huis schoon is en frisse kleren aan moeten trekken.... en een schone winterjas, want die wordt wel eens vergeten... en dan ruik ik haar jas nog 2,5 uur na vertrek in de bijkeuken bleh!

Volgens de kinderen ruikt hun hele huis zo. Kinderen zien er ook niet fris uit, vette haren... daarom vind ik het ook ergens zielig. Ze komen vaak te laat op school...

Maar vandaag heb ik haar toch naar huis gestuurd!

Getver, hou op! Ik zou er gek van worden, en net wat je zegt, zelf hou je alles lekker schoon en komt er zo'n buurkind ff lekker stinken bij je ;-) Zou ook totáál niks voor mij zijn! Zielig gezin inderdaad, vette haren, arme kindjes zeg!

We hadden afgelopen zomer vrijkaartjes voor Slagharen. We hebben het zusje van het het hier boven beschreven meisje meegevraagd (zit bij de oudste in de klas), ze moest huilen en zei letterlijk:
"dat is het leukste wat iemand dit weekend tegen e gezegd heeft"

Kreeg opslag medelijden!

Sneu joh, het meisje had het ws veel leuker bij jou dan thuis. Denk niet dat het kwaad bedoeld was. Zegt meer over de ouder ;-) maar neemt niet weg dat ze gewoon netjes moet vragen.

Terug
Bovenaan