frustraties.......... grrrrrrrrrrr!!!!!!!!!

hallo hallo

ff zeuren hoor!!!!!!!!! heb ff dipje!!!! ik wil het al zo lang zo graag... en elke maand is er weer een teleurstelling... (moet nu nog wachten op nod) en echt iedereen om me heen word maar zwanger... af en toe kan ik het ff niet meer aan!!! ik loop er soms voor weg.. kan het niet meer opbrengen soms om die vriendelijke lach en het zinnteje : wat leuk voor je!!! te zeggen!!! denk zo vaak waarom ik nog niet?? waarom moet ik zo lang wachten?? zucht.... ze gaan er allemaal met MIJN droom vandoor!!!! snif...
iedereen veel succes en als het net als mij gaat:veel sterkte!!!!

liefs cenn

He Cenn,

ben je je oogkleppen kwijt...? Grapje hoor.

Klotezooi soms he?!! Kom maar lekker hier klagen, wij weten hoe het voelt. Lekker de tranen laten gaan als je dat wilt en leuke   dingen doen met je mannetje. Wij gaan er ook een 'lekker-met-z'n-tween-leuke-dingen-doen-weekend' van maken.

Dikke knuffel, Britt

Hallo Cenn,

mag wel hoor !!!!
soms zie je het ook gewoon even niet meer zitten...

Maar dan denk ik maar aan de woorden van gyni anno 2005 kunnen ze zoveel!!!!
dat kindje komt echt wel........ alleen geduld is zo moeilijk !!!!!

Veel sterkte en met jou voor veel anderen ook !!!!

liefs elleke

he britt en justme..

grapjas jij britt... had ze nog op mn nachtkastje laten liggen ... de oogkleppen!!!! pff... af en toe heb ik het ook ff niet meer!!!! dan heb ik ff mn bekende dipje!!!!
ma jullie zijn wel een steun!!! egt tof!!!

als jullie mn email willen:: cenn4you@hotmail.com

knuffel trug voor jullie!!!!
xxx

Hoi meiden,

Ik ken het!! Ook ik werd donderdag verrast door een vriendin, die nu nog maar 6 weken zwanger is..

Het blijft inderdaad lastig om te horen.. je gunt het ze wel, maar jezelf eigenlijk veel meer, omdat wij veel langer bezig zijn daarmee.. en de rest wordt zomaar zwanger..

We blijven gewoon hopen.. en de volgende keer zijn wij gewoon aan de beurt..

Gr. Leeuw

he leeuw..

ja moeilijk is dat he ?? en vooral als ze dicht bij je staan...!! pfff... i know...!!
maar hoelang ben jij al bezig dan? en loop je ook al bij de gyn? he als je mn email wilt.. staat hierboven....!!

ik hoor wel van je
en jij ook sterkte dan he!!!
liefs cenn

Gooi het er maar uit!! Dat mag hier allemaal. het is ook frustie om te zien maar je droom komt vast een keer uit!!! Blijf volhouden meid!!!! Zet m op!

XXX
en een dikke knuffeldebuffel
Sjan

Terug
Bovenaan