frustraties

hoi meiden,

Nog een week en ik heb mijn NOD. Ik ben zo bang dat het weer niet gelukt is(voel helemaal niets) en dat ik ronde 11 in ga. Waarom duurt het allemaal zolang? Ik lees sinds een paar weken het Forum omdat ik mijn frustraties ergens kwijt moet en het helpt. Bedankt!
Marielle
 
Hoi Marielle,


Schrijf je frustraties maar neer hoor, wij steunen je de hele weg! 11de ronde is idd erg lang maar nog niet onoverkomelijk toch! Positief denken is de boodschap en het is niet omdat je nog niets voelt dat er niets is! Heel veel succes met het wachten en niet op voorhand panikeren hoor, je hebt nog een week te gaan!
 
ja Meid die vraag stel ik ook wel eens aan m'n zelf waarom duurt het zo lang. Wij zijn zo ongeveer jaar bezig.
Maar wie weet is het wel raak. Blijf er in geloven hoor.

Veel sterkte met voor de komende week

Veel liefs
Brenda
 
hi marielle,

fijn he dat je je frustraties er hier lekker uit kan gooien!!
misschien een kleine troost.....je hoeft ook niet perse iets te voelen als je zwanger zou zijn!
als je hier al een tijdje meeleest (zoals je doet) heb je dat wel gezien, dat er ook dames zwanger zijn die geen enkel kwaaltje hebben, of omgekeerd. die hebben heel veel kwaaltjes en zijn niet zwanger!
er is geen peil op te trekken!!

ik zit nu in ronde 12, heb vandaag mijn eisprong (dag 18) dus moet ook nog 2 weken duimen draaien!
succes ermee

xx kimpansee
 
Inderdaad, ik wil even zeggen dat alle dames die proberen zwanger te raken; ga niet constant op verschijnselen letten want je hoeft geen kwaaltjes te hebben. de meeste kwaaltjes komen pas als je 2 weken overtijd bent. Dus focus je zelf er niet te veel op! Verder wens ik je heel veel succes de aankomende week!
 
Hoi Marielle

Moeilijk he? 't Is zo lastig om steeds geduldig af te wachten en niet te veel te letten op eventuele kwaaltjes. Maar zoals iedereen al zei: je hoeft geen kwaaltjes te hebben om toch zwanger te zijn. Wie weet is het nu eindelijk toch jou tijd en ben je wel zwanger. Ik duim voor je!! Hou vol!
Groetjes, Cath
 
Hoi Marielle,

Zoals je je misschien herinnert ga ik ook (zaterdag als het tegenzit) mijn 11e maand in. Ik vind het ook ontzettend lang duren en heb echt wel mijn ups en downs maar je leest (ook op dit forum) zoveel verhalen van mensen bij wie het langer duurt, dat ik me nog niet druk maak. Je hoort in je omgeving eigenlijk altijd dat het binnen twee maanden gepiept was maar ik realiseer me nu dat dit eerder de uitzondering is dan de regel. En daarnaast, als het dan eenmaal zover is en je bent zwanger, dan voelt het wel HEEL BIJZONDER, denk je ook niet?

Groetjes en je bent echt niet alleen!!

Jennifer
 
hoi meiden,
Ik krijg tranen in mijn ogen als ik jullie hartverwarmende berichtjes lees(sinds ik met de pil gestopt ben,ben ik zowiezo emotioneler geworden). Ik voel sinds twee uur krampen in mijn buik maar het is nog echt te vroeg voor mijn ongi(dag 21, cyclus tussen 25-30). Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden en jullie ook succes met zwanger worden!
Marielle
 
Terug
Bovenaan