frustraties

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,
Al een tijdje ben ik regelmatig te vinden op dit forum.
Mijn vriend en ik proberen 1,5 jaar om zwanger te worden en ik  leef mee met ieders frustraties en zorgen. We hebben de ziekenhuis procedure doorlopen (bloedonderzoeken, sperma onderzoeken, inwendige onderzoeken, baarmoeder echo, ga zo maar door). Uiteindelijk bleken we (wat ze eerst niet dachten) 'in orde'. We moeten wachten tot november voor inseminatie. Aan de ene kant een opluchting, aan de andere kant frustrerend.
Frusterend is ook het feit dat ik 11 dagen geleden mijn NOD had. Inmiddels heb ik al ruim een week rugpijn en voel af en toe krampjes in mijn buik. Ik heb dinsdag een test gedaan maar negatief. Vandaag maar weer een test gehaald...
Maar het rare is dat het lijkt of ik mijn eisprong heb, wit doorzichtig slijm? Ik word er gek van! Heeft iemand hier ervaring mee, kan het ergens op duiden? Ik durf eerlijk gezegd nergens meer op te hopen...
Ik hoop dat iemand me kan helpen!

groeten, Flora

Hoi flora,

Als je ovuleert wordt de baarmoederwand toegankelijk voor sperma, dan kan je een dik, slijmerig draadje verliezen, heb jij dat ook?
Wel raar, dat je zo laat nog een eisprong krijgt.
Spannend om in november door te gaan voor inceminatie, maar hoepijk gaat het gewoon daarvoor werken.
Ik wens je heel veel succes en hoepijk hoef je niet lang meer te wachten op iets moois,

veel liefs natascha, 25 jaar en nu voor de 8e ronde..

Hi Natascha,

Ja, inderdaad, heb ik ook... maar meestal is dat mijn eisprong en daarom zo raar dat het 11 dagen na mijn NOD is.
Lichaam blijft een raar fenomeen.
Las dat je ook een maansteen hebt... ik ook, maar sinds ik hem heb (2 maanden) is mijn cyclus al 2 keer in de war geweest. Misschien gaat hij wel werken
Jij ook heel veel succes!!!

groetjes!

Hoi Natascha,

Ik heb even een vraagje. Je schrijft dat jullie "allebei in orde" zijn. Maar waarom dan toch die inseminatie?

Groetjes Monique

Hoi Monique,

Toen we voor het eerst naar het ziekenhuis moesten dachten ze dat het zaad van mijn vriend niet goed was. Toen dachten ze dat er iets met mijn baarmoeder was.
We hebben alles doorlopen en toen kregen we te horen dat een spontane zwangerschap mogelijk zou moeten zijn. (ookal is mijn vriends' zaad niet altijd even goed, het fluctueert) Als dit na 2 jaar nog niet het geval zou zijn, dan gaan ze toch insemineren omdat het dan waarschijnlijk langer gaat duren. Ze gaan ook pas behandelen als je 2 jaar bezig bent en het is nog niet spontaan gelukt.

Ach, ik ben blij dat ze in ieder geval iets gaan doen als het in nov nog niet zover is!
Groetjes, Flora

Terug
Bovenaan