frustraties?

Ik kom af en toe van een ander forum lezen wat de zgn ervaringsdeskundigen over het gehele zwangerschapsonderwerp te vertellen en ik verbaas me iedere keer opnieuw weer hoe mensen op elkaar reageren. Typisch iets van dit forum?
Moeten we de felle, vaak onredelijke communicatie tussen sommigen wijten aan de verstoorde hormoonhuishouding. In ieder geval moeten jullie je vooral niet door iemand laten beletten in jullie frustratieuitingen en daarom blijf ik vooral liever (nog) op het andere forum, waar de opmerkingen voornamelijk door volwassen mensen worden gemaakt waar de meeste onnozele vragen, toch nog met respect worden beantwoord. REcht door zijn (zoals iemad hier opperde is natuurlijk een goede zaak, waarom erom heen draaien, je moet (iedereen) kunnen zeggen wat je vind, MAAR hierbij word iets belangrijks vergeten: HOE je iets zegt, daar mag af en toe best wel aan gesleuteld worden, want de ander hoef niet de grond in geboord worden. VReemde praktijken vind ik het maar. Enfin sterkte en toch allemaal veel plezier tijdens jullie zwangerschappen.
 
Terug
Bovenaan