Frustraties

Vind het echt frustrerend. Dan rommelt het bij die en dan bij de ander. Paar dagen later hebben ze een baby in de armen. Niet rottig bedoeld!!! Ben voor hun heel erg blij!!! :)

Bij mij heeft het één nachtje gerommeld en dat was vorig weekend. Sindsdien nergens meer last van gehad. Heel af en toe een harde buik en dat is ook echt alles. Voor de rest voel ik me de laatste dagen erg goed, kan van alles doen wat ik de afgelopen weken echt niet heb kunnen doen. Of zal dit een voorteken zijn? Ben vandaag 39 weken. Wil ook alles nu graag opgeruimd hebben. Manlief wordt helemaal gek van me. En ik word gek van mezelf.
Bij de eerste had ik echt zoiets van: de beeb komt wel wanneer de tijd rijp is. Nu kan ik gewoon niet wachten, en is elke dag een beetje frustrerend.

Sorry ik moest dit gewoon even van me afschrijven, en ik moet zeggen dat het behoorlijk oplucht. Heel veel succes iedereen!

Fijn dat het oplucht, zijn we ook voor!
Hier 39+3 en de kleine geeft hier ook nog geen tekenen af dat het geboren wil worden. Maar ik sta er regelmatig anders in, beeb komt wanneer het wil of te ongeduldig want ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden...

Succes ook en hopelijk houden we snel onze kleintjes in onze armen!

hoihoi, fijn zo'n herkenbaar verhaal!
Ik ben vandaag 40 weken!!!!! Grrrmh!! En er rommelt écht níks!! Ik probeer soms wat te voelen, haha, maar nee, echt niks serieus. Zo lang naar deze datum toegeleefd, en nu sluipt-ie gewoon zomaar voorbij!! En ik heb er zó'n zin in! En ik verveel me ook al 2 weken, heb echt zin in die nieuwe uitdaging. En m'n lijf terug. Oftewel: la-ma-komen!!
We moeten gewoon afwachten Cass, meer kunnen we niet doen... (helaas). Onze tijd komt wel!! De kleine heeft het blijkbaar nog prima binnen.
Succes meid met de laatste loodjes en het afwachten.

Goed zo, schrijf het van je af,meer kun je toch niet doen wel! Wel vervelend voor je zeg. En inderdaad, al de verhalen van het rommelen en dan even later, de kleine. Ze blijven niet zitten, alleen die van jou iets langer dan de ander. Succes en sterkte ermee!

Heey heel herkenbaar hoor dat had ik ook,al rommelde het bij mij al 2weken ik vond dat ook heel frustrerend,maar ff volhouden meid nu mijn kleine alweer bijna een week is denk ik goh wat ging het eigenlijk snel de hele zwangerschap op zich,dus laatste loodjes meid kom op en dan heb jij ook een klein lief mensje in je armen

Terug
Bovenaan