frustrerend!

Ik moet even klagen....Tygo is nu 4,5 week oud en mijn man heeft helemaal niets met hem....ik vind dit zo moeilijk. Hij wil hem niet vasthouden, verschonen, of wat dan ook. Ik weet dat hij nog heel erg moet wennen, maar hij doet ook helemaal niet zijn best om een band op te bouwen met zijn zoon! Ik leg Tygo af en toe maar eens in zijn armen en zet hem dan maar voor het blok. Maar het voelt heel vervelend en ik heb het gevoel dat ik er helemaal alleen voor sta. Wanneer ik dit met hem wil bespreken krijg ik gelijk een kwaaie kop naar me toe. Ik weet even niet meer wat ik hier aan moet doen...
 
Jeetje, das zeker een moeilijk zeg.

Ik zou het echt recht voor zijn raap vragen waarom hij zo reageert, wellicht is hij gewoon heel erg onzeker, omdat jij tenslotte de hele dag bij Tygo bent. Of anders moet je gewoon een avond weggaan, dan moet hij wel!

Succes..
 
Dat is een heel naar gevoel, maar ik zeg het voorzichtig er zijn ook mannen die hebben niets met kleine baby's die hebben liever dat ze wat ouder zijn, ze zijn soms bang dat ze wat verkeerd doen of dat ze de kleine zeer doen.

Ik zou zeggen probeer er zelf lekker van te genieten en als je het even wil dat je man het vast houdt dan vraag je dat gewoon even, als jij zeg maar je handen even vrij wilt hebben. ze zijn zo weer groot en als ze gaan lachen wordt het al een heel stuk leuker
 
Hier is het vaak vechten om de kleine, omdat we hem allebei vast willen houden. Ik kan me dus ook niet voorstellen hoe het is als je partner weinig doet met je kindje. Het kan inderdaad zo zijn dat hij niks met baby's heeft, misschien is hij ook gewoon bang om iets verkeerd te doen. Een babietje is natuurlijk heel kwetsbaar.... Ik zou het inderdaad even op zijn beloop laten, maar wel blijven proberen om het met je partner te bespreken. Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan