fuithap / groentehap

Hallo allemaal

Ik ben deze week ook begonnen met het bereiden van fruit en groentehap. Ik heb al een paar groentehapjes in de diepvries. Nu is mijn vraag kan je ook fruithap (appel met banaan)  in de diepvries bewaren? Wie heeft er nog recepten.... www.keukenkikker.nl werkt namelijk niet meer. Op de site van AH heb ik een paar recepten gevonden.

alvast bedankt,

groetjes Suus

Hoi Suus,

Ik heb ook al een diepvries vol met lekkere hapjes voor ons meisje. Ik vries ook de fruithapjes in omdat dit voor mijzelf handiger is als ik aan het werken ben. Hoef voor de oppas dan maar gewoon een bakje uit de diepvries te halen en klaar ben ik.
Ik heb vanalles bij elkaar geflanst
appel en peer
banaan met aardbei
banaan met kiwi
banaan met appel
peer met banaan.

Eigenlijk heb je heel veel variaties. Hopelijk heb je er iets aan

Groetjes Anne

Heb laatst toevallig het voedingscentrum gebeld, zelfgemaakte groente/fruithapjes kunnen 8 mnd in de diepvries bewaard worden !

Mijn dochtertje begint net pas met hapjes, maar voor mijn andere dochter gooide ik de meest vreemde combi's in de staafmixer en ze (vr)at alles !!!

Bianca

Je kunt al het fruit invriezen, maar het wordt er niet lekkerder van.

Gewoon elke dag vers fruit nemen en de rest zelf opeten (kom je zelf ook aan fruit eten toe)!

Ik vries fruit ook in en het smaakt nog prima. Heb het getest en alles zelf geproefd. Ik heb gewoon niet elke dag tijd om appels te schillen, koken en te pureren.  

Als je nog op zoek bent naar leuke/ lekkere recepten dan zou je bij AH het boek "Opperdepop"  kunnen kopen.  Staat echt van álles in!

Succes!!
Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan