Fuithapje en nu niet meer poepen..

Hallo dames,

Ik ben deze week begonnen met fruithapje en ik geef nog steeds 5 keer BV maar nou heeft hij al de hele week niet gepoept!! voorheen had hij elke dag wel 1of 2 poepluiers Is dat normaal of moet ik er iets dooheen doen ik heb de eerste dagen alleen banaan gegeven en daarna met stukje appel erdoorheen...

Groetjes Hanan

Das weer een moeilijke... Heeft hij buikpijn of perst hij heel veel terwijl er niets uit komt? Banaan stopt namelijk wel! Ik heb hier ook een tijdje geen banaan gegeven omdat ze verstopt raakte, maar dat merkte ik ook echt aan Laura. Hier kreeg ik het eruit door de thermometer in te smeren met vaseline en even de temperatuur op te nemen. Toen kwamen er dus een heleboel harde keutels uit en de luier daarna....... Nou ja, dat kunnen jullie je wel voorstellen (tot aan haar oksels).

Groetjes Ilona

Yep, banaan stopt echt heel erg. Zelf heb ik altijd problemen met mijn darmen en mag ook eigenlijk geen bananen eten. Maar ja, ze zijn zo lekker, dus af en toe waag ik me er dan toch aan ... en dan ... tja ... moet ik toch echt op de blaren zitten
Dus misschien maar ff een ander fruitsoort proberen ...

Ik heb niet het idee dat hij er last van heeft of probeert te drukken en te persen haha,.. hij doet gewoon zoals altijd..

Ja mischien moet ik er maar even mee stoppen en appel en peer geven

Terug
Bovenaan