full time kolven, 3 x per dag?

<p>Hallo dames,</p><p>Ik ben in september bevallen van mijn zoontje. ivm reflux kolf is sinds hij een maand uit is full time.</p><p>Ik had gelijk al een goede productie en kolf inmiddels 3 keer per dag en heb dan een productie van ongeveer een liter. Nu lees ik dat 4 a 5 x kolven pr dag minimaal is.</p><p>Mijn productie blijft rond de 1000 ml hangen (zoon drinkt nu 800 ml en heb inmiddels de vriezer al goed vol).</p><p>Het liefst zou ik om 3 x blijven aangezien het best intensief is maar wil op de lange termijn natuurlijk niet dat de productie achteruit gaat.</p><p>Iemand hier ervaring mee?</p><p> </p>
 
Zolang je nu meer kolft dan je zoontje drinkt kan je zo door gaan.
Minder kolven zou ik zeker niet doen, mocht je productie terug lopen kan je altijd (tijdelijk) 4x gaan kolven om het wat extra te stimuleren
 
Nou ik zou jaloers zijn geweest. Heb een jaar fulltime gekolfd en heb dit heel lang 5 keer per dag gedaan. Waarom zou je meer kolven als je productie voldoende blijft. Omdat het ergens staat? Vind zowiezo dat er weinig nuttige info is over fulltime kolven en dat je daardoor veel op eigen gevoel moet doen ook qua hoeveelheden enzo. Succes met kolven! 
 
Wat heerlijk! Geniet ervan dat je productie zo goed is en laat het er lekker zo tenzij je merkt dat je productie terug loopt. Mijn ervaring is overigens dat powerkolven dan beter werkt dan een keertje vaker kolven. (Er zijn meerdere manieren om te powerkolven maar ik deed dan in 1 uur tijd om de 10 min, 10 min lang kolven en dat 2 dagen na elkaar. Dacht eerst dat er niks gebeurde, maar na die 2 dagen had ik ineens toch hogere '24uurs-productie')

vanaf week 5 heb ik fulltime gekolfd. Ik ben inmiddels van 6x per dag (850ml) naar 3x per dag kolven gegaan (450 ml). Helaas dus veel minder productie maar 6x was niet meer te doen.
 
Hier ook een full time kolver! Gewoon 3 keer blijven kolven, mocht het terug lopen kan je altijd nog extra gaan kolven of wat powerkolf sessies erdoor gooien
 
Terug
Bovenaan