Fulltime werken

Wie van de dames gaat ook weer fulltime werken?
Ik ga waarschijnlijk weer fulltime werken en mijn man dan parttime.
Dit omdat ik meer kans heb op een beter betaalde baan, dan dat hij weer fulltime zou gaan werken.
Nou was ik eigenlijk wel benieuwd naar hoe jullie hierover denken.
Graag zie ik jullie reacties tegemoet,
Liefs en groetjes,
Marielle1785

Als je dat ziet zitten moet je dat gewoon doen. Je man kan toch net zo goed op je kindje passen als jij zelf. Dat is in elk geval beter dan de hele week crèche lijkt mij (daar zou ik zelf niet zo voor zijn als het niet heel noodzakelijk is, als het moet dan moet het natuurlijk).
Ben je niet bang dat je het zelf gaat missen om een paar dagen in de week lekker thuis met je kindje te zijn? Maar dat ligt er natuurlijk maar net aan wat voor type je zelf bent.
Zelf werk ik 2 dagen, ik vind het heerlijk om thuis te zijn en van m'n ventje te genieten, maarja ieder z'n ding.
Succes!

Ja weet ik nog niet het was eerst de bedoeling wel 3 dagen in de week te gaan werken maar m'n contract werd niet verlengt naar een vast contract en toen kwam mijn man ook nog in de ww terecht dus dit is eigenlijk een soort van noodoplossing.
En een kinderdagverblijf hou ik ook niet zo van,
dan zou Jayden eerder naar oma gaan.
Ik kan een maandag proefdraaien en dan kijk ik wel eventjes verder.
Maar dan heb ik in ieder geval weer werk en kan ik rustig verder kijken.
Groetjes Marielle

Tja waarom niet?
Mijn man en ik zijn ook bezig om zwanger te worden en mocht het zover zijn dan gaat hij ook voor ons kindje zorgen.
Ik werk full-time en mijn man zit in de ww....
Reken maar eens uit wat het kost om je kindje naar de opvang te brengen.....
Naar oma is een goede oplossing natuurlijk maar niet voor de hele week dus als mijn man werk vindt dan waarschijnlijk part-time

Hallo!

Ik ga vanaf eind augustus fulltime werken 4x9 en woensdag mama dag:) mijn man gaat deeltijd werken en thuis de boel draaiende houden en voor mama zorgen!dit was een bewuste keuze,we gaan zien of dit goed voelt na een tijdje.Vind het iig fijn dat mijn kleine meid maar 1 dag naar de creche hoeft!

Ik heb een eigen bedrijfje en werk ook fulltime. Ik heb wel het geluk dat ik mijn eigen tijd kan indelen omdat ik eigen baas ben... ik werk dus 3 dagen onder schooltijd, plus een hele lange vrijdag en enkele avonden (wisselt per week).
Voor mij ideaal, voelt beter dan toen ik nog 3 dagen voor een baas werkte!!! Ik werk meer, maar ben thuis als de kinderen uit school komen of vakantie hebben! En ik hoef mijn cariere niet in de wilgen te hangen...

maar belangrijkste is dat je doet waar je jezelf het beste bij voelt. dat kan niemand anders voor je invullen, dat moet je samen met je partner doen!

Terug
Bovenaan