futloos,en verplichtingen nakomen

hi,hi, voelen jullie je ook zo moe en futloos??
heb zelf moeite met het nakomen van verplichtingen. moet nu 2 x per week sporten op ziekenhuis ivm. longrevalidatie (astma) en ben al 2 x verzuimt ivm . futloos, en zeer verkouden. voel me hier rot onder, en had niet het idee dat ik begrepen werd. reactie arts was dat als ik volgende week nog ziek was dat we het dan korthielden... snap zijn reactie niet, maar ik verzuim niet voor mijn lol, het is voor mijn gezondheid, en ik ben hier ook niet zomaar aan begonnen voor de lol (z.huis ligt namelijk 8km verderop).voel mij hier erg rot onder, wie bergijpt me wel...

Nou ik begrijp je prima hoor. Weet die arts eigenlijk wel dat je zwanger bent? Zo ja, wat een hork.
Kun je dat sporten niet thuis doen? Scheelt weer reistijd.

Succes

helaas kan ik niet thuissporten, het is een begeleidend programma.
ook weten ze dat ik zwanger ben, dit moest vermeld worden ivm. het programma.
bij de intake zeiden ze dat je niet zomaar kan verzuimen, dat snap ik, maar dit is toch niet zomaar??? zomaar is toch om lekker te shoppen, geen zin hebben , of verjaardagen ect.????

Hai,
Ik begrijp je helemaal! Ik ben zelf ook niet vooruit te branden. Zie al op tegen het schoonmaken van mijn huis in etappes! Eigenlijk zie ik overal tegenop... Ik zit bij twee sporten, maar ben bij beide al weken niet geweest. Gewoon geen fut voor, compleet moe als ik thuis kom van mijn werk. Dan ben ik blij dat ik eindelijk rustig aan kan doen.
Succes ermee.

Hoi   allemaal,

ik was de eerste weken ook super futloos..
Echt vervelend maar toen: zijn iemand dat ik  bij de drogist  
een kruidendrank  moest halen en twee maal daags innemen..
Dit werk echt super en is  speciaal voor zwangere vrouwen.

floradix  

zo heet het..

succes groetjes wendy

Terug
Bovenaan