fysio gweeest.

Zo vanochtend met pap naar de fysio gereden. Met veel moeite door de sneeuwlagen.
Hij en ik zijn erg tevreden over hoe het tot nu toe gaat. Mijn bekken houdt zich erg goed en moet wel goed mijn bekkenbodemoefeningen doen en nog een stel om mezelf mobiel te houden zonder pijn. Geen lange wandelingen door de sneeuw want dat doet mega zeer na afloop. Zelfs een blokje om het huizenblok (600m) had ik gisteren nog last van. Maar vergeleken bij de vorige zwangerschap is dit super!
Verder vandaag de was gevouwen. Strijken is weer voor morgen en omdat ik niet ook naar school heen en weer hoefde kon ik zuigen en dweilen.
Marianne

Hi Marianne,

Zo te lezen heb jij ook last van bekkeninstabiliteit? Al mag je dat meestal zo niet meer noemen.
FIjn toch, zo'n goede fysio? Ik heb er zelf ook veel baat bij gehad. Maar ik merk nu ook met dit gladde weer dat het moeilijk is om stabiel te blijven. Je maakt al snel een uitglijder.

Ik vond je verhaal erg herkenbaar!

Gr. Tamara
februari mama

yep, is bekkeninstabiliteit. Maar heb afgelopen jaren geleerd mijn lijf sterker te maken met oefeningen en geleerd waar ik op moet letten en dat scheelt een heleboel. Mijn lijf is deze keer sterker en het scheelt ook als je darmen een beetje meewerken, dan drukt het van binnenuit niet op je bekkendelen en je stuitje en zo...
Nu is het wel gevoelig. Doe nog even de spullen in de afwasmachine en dan lekker zitten met Marco.
Wel onrustige benen, haha. (niet dus)
Marianne

Terug
Bovenaan