Fysio vertellen dat ik zwanger ben?

<p>Aanstaande donderdag heb ik een afspraak bij de fysio voor mijn rug. Hij masseert dan altijd stevig mijn volledige rug. Nu vroeg ik mij dus af of het nodig is om de fysio in te lichten dat ik zwanger ben (6 weken). Liever hou ik het nog even stil tot we een echo hebben gehad en onze ouders het hebben verteld. Maar als het nodig is lichten ik de fysio in. </p><p>Wie weet het antwoord?</p><p>Alvast bedankt! </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Dat lijkt me wel. 
Ik moest het tegen mijn tandarts vertellen voor een verdoving en huisarts voor een antibiotica kuur. Nooit bij stilgestaan dat die het eerder hoorden dan mijn ouders. Valt een beetje onder dezelfde noemer als een verloskundige. Het zijn zorgverleners die op de hoogte moeten zijn van jouw gezondheid om een goede behandeling te kunnen geven. 

Zou het zeker zeggen! Tijdens een massage kunnen er afvalstoffen in je bloed komen die schadelijk kunnen zijn voor je kleintje in het eerste trimester dus ik zou als ik jou was van te voren even bellen of het op dit moment wel zo handig is om een stevige massage te nemen! Mogelijk kan het wat later worden gezet zodat het risico iets minder groot is! 

Terug
Bovenaan