fysio

Vandaag even op het CB geweest omdat Florian altijd op dezelfde kant van zn hoofd ligt te slapen.. ik had het de laatste dagen even in de gaten gehouden en geen enkele keer zag ik dat ie zn hoofd draaide..
Dus ik naar het CB en kreeg een verwijzing voor de fysio. ze komt woensdag. Ik ben erg benieuwd.

Trouwens toen we thuis kwamen en hij lag lekker te slapen...je raadt het al...op de andere kant van zn hoofd!!

ben beniewd wat er voor tips uit komen.
jayden heeft er geen last van maar ben wel benieuwd.
maar dat zal je inderdaad altijd zien.
heb het zelf ook zo vaak gehad, dan ga je voor iets naar de dokter en je bent nog niet geweest of het probleem lost zich al weer op alsof het op dat signaal heeft gewacht.hihihihihihihih

Moet zeggen dat de fysio bij ons veel geholpen heeft. Hij draait zelf van links naar rechts inmiddels. Hoef er eigenlijk niet meer op te letten. Wel herkenbaar dat ze het wel doen op het moment dat er iemand naar gaat kijken hahaha, dat deed ons ventje ook en daarna ging hij de voorkeurshouding veranderen naar de andere kant. Klein eigenwijsje.

Caspar heeft ook een voorkeurshouding naar links en hierdoor inmiddels ook een klein beetje een afgeplat hoofdje. Inmiddels is de kinderfysiotherapeut twee keer aan huis geweest. Ze kijkt dan ook hoe de box staat, het bedje etc. Dat is allemaal verplaatst zodat hij gestimuleerd wordt om naar de niet voorkeurskant te kijken. Maar we zijn ook naar de osteopaat geweest. Ik stond daar een beetje sceptisch tegenover. Maar dat heeft echt heel goed geholpen !

Slim dat je er snel naar laat kijken door de fysio. Mijn neefje had ook een afgeplat hoofdje maar dat is met fysio, op zijn zij slapen en naarmate hij ouder wordt en dus meer kan (10maanden nu) erg verbeterd.

Vanwege mijn neefje hebben we het bij onze kleine gelijk heel goed in de gaten gehouden, zijn wiegje nog een poosje andersom gehad en steeds andersom in de box. Zelfs de wipper steeds anders neerzetten.
Je kan het natuurlijk niet altijd voorkomen helaas maar bij onze kleine zie ik geen duidelijke voorkeur tot nu toe.

Terug
Bovenaan