fysio

Hoi dames,
Net bij de fysio geweest voor intake. De klachten zaten toch echt in de lage rug en niet bij mijn bekken. Was toch zaak om het door oefeningen enz het niet erger te maken. Moet morgen terug en dan zou ze me oefeningen geven en de verdere dingen bespeken zoals werk enz.. Moet vanavond nog werken en dan kan ik gelijk nog eens kijken hoe het ging. Ben gisteravond ook geweest maar had zo'n ontiegelijke last van mijn rug!! dat is het nadeel van 's avonds gaan. De hele dag ben je al aan de gang terwijl ik extra zo min mogenlijk had gedaan, maar met 2 kinderen thuis kan je ook niet niks doen!
Na ja hoop maar dat het me wat helpt..

Liefs

He meid,

Ik denk dat jij hetzelfde hebt al ik.....lage rugpijn oftewel Lumbale instabiliteit. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou gaat lopen maar wees voorzichtig!! Je hebt je rug nog lang zat nodig en wees voorzichtig met bukken en tillen......Die oefeningen helpen wel wua verlichting maar ze hebben ook al gezegd (bij mij) dat het niet beter zal worden. Pas goed op jezelf!!

Hoop dat het bij jou anders zal zijn als bij mij!

Sterkte!! Liefs Lynn.

Gelukkig weet je nu wat heli's, gelukkig niet je bekken. Je onderrug is ook zeker niet fijn. Ik hoop dat je met oefeningen verder komt en minder pijn hebt.

Liefs Sam

Oei, 's avonds werken is wel pittig dan ja! Hoop dat de fysio je met oefeningen echt verder helpt, ik heb er veel baat bij... Al moet je ze wel gedisciplineerd doen om het een goede kans te geven. Heel veel succes ermee en ik hoop echt dat je klachten afnemen...

Terug
Bovenaan