fysiotherapie voor zijn heupjes...

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ben net voor de 14mnd controle bij het CB geweest.
Sven is weer goedgekeurd. Hij is 81 cm en 11,63 kg. Iets boven het gemiddelde maar wel keurig in balans.

Nu maakt de CB arts zich nog steeds zorgen over Sven zijn heupjes. Ik heb al twee keer een echo moeten laten maken omdat zij vindt dat hij erg stug is in zijn heupjes (Wat kan duiden op heupdysplasie). Nu merk ik dat ook sinds hij langs de salontafel loopt. Sven kan zich namelijk wel optrekken maar dan kan hij niet meer terug. Hij kan niet van een staande houding door zijn knietjes. Andersom wel hoor, van zit naar knietjes naar staan. Ook tijgert Sven nog steeds. Hij gaat wel in de kruiphouding zitten en doet dan een poging maar dan laat hij zich gauw genoeg weer op zijn buik vallen en tijgert dan vrolijk verder.

En nu moet ik dus met ons mannetje naar de fysiotherapeut. Ondanks dat ik nog steeds denk dat hij geen heupdysplasie heeft (de twee echo's waren goed) vind ik het toch wel weer spannend.

Ga zo bellen om een afspraak te maken. Ik laat het jullie weten hoe het is afgelopen....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007 (die nu heerlijk ligt te slapen want hij had ook de BMR prik gehad....)

Hoi Maike,

Wat spannend allemaal. Gelukkig waren de echo's wel goed. Dat is in ieder geval een zorg minder, maar nu moet er natuurlijk wel gekeken worden wat er dan wel aan de hand is. Ik hoop dat de fysio jullie verder kan helpen. Laat je het nog even weten hoe het gegaan is?

groetjes Linda

hoi
gelukkig dat de echo,s goed waren,maar tis nu natuurlijk wel goed om te weten wat er aan de hand is.wel spannend allemaal.
nu is hij gelukkig weer een tijd van de prikken af.en mooi dat verder alles goed was.
laat je ons weten wat er uit komt??
succes

gr petra

Gelukkig dat de echo's goed waren. En ik kan me niet voorstellen dat ze 2 keer iets over het hoofd hebben gezien.
Bij Feline werd het ook extra gecontroleerd omdat ze aan het einde een tijdje in stuit heeft gelegen, maar er was gelukkig niets aan de hand.

Succes bij de fysio.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan