fysiotherapie

A

Anoniem

Guest
hoi

Jullie weten vast al wel dat ik last van mijn bekken heb en rugpijn en ga hier volgende week voor naar de fysio.wie heeft er ook fysio en wie merkt dat ie er baat bij heeft?ben benieuwd.pijn word steeds erger dus hoop dat het iets werkt. gr wendy 32 wk

Persoonlijk niet, hoorde er op de gym gisteren wel veel positieve verhalen over.
Dat de oefeningen écht verlichtend werken! Succes!

Gr. G.

Hoi!

Ik ben een aantal weken geleden ook bij de fysiotherapeut geweest. Bij mij geven de oefeningen zeker wel verlichting. Ik heb ook een bekkenband aangeschaft die ik gebruik op de momenten dat ik langer moet wandelen of staan. Ik heb nu het idee dat de klachten in elk geval niet toenemen.
Wat ik ook erg prettig vond is dat ik tips heb gekregen om tijdens de bevalling erger letsel te voorkomen. Belangrjk is om na de bevalling 5 dagen bedrust te houden. (Je bekken heeft nu al een optater gehad en is na de bevalling gekneusd, als je een enkel gekneusd heb ga je er ook een aantal dagen mee omhoog zitten...)
Heb voor de kraamzorg ook 10 uur extra geindiceerd gekregen.

Groeten, Elinesmama

Ik krijg nu 3 weken fysio voor rug en bekken klachten.Als ik behandeld word voeld het echt heerlijk en een paar uur daarna voel ik me ook echt heerlijk.Maar daarna heb ik gewoon overal weerlast van.Ik heb ook oefeningen gehad die welwat verlichting geven maar ik heb er tot nu toe weinig aan .Maar misschien is het bij jou wel heel anders.

Terug
Bovenaan