<p>Hallo allemaal,</p><p>Wij zijn vorige week voor het eerst begonnen met IUI, erg spannend allemaal. Na 1,5 jaar geprobeerd te hebben lukt het ons niet om op de natuurlijke manier zwanger te raken, alle bloedwaarden etc lijken goed en alles van mijn man ook. Er is dus (nog) geen verklaring voor ons waarom wij niet zwanger kunnen raken, maar mochten ronde 1 en 1 van IUI niet slagen dan gaan we een kijkoperatie doen om te kijken of ik ook endometriose heb. </p><p>Nu ben ik vorige week vrijdag 8 april begonnen met het spuiten van Menopur, en had ik gisteren de 15e mijn eerste echo. Hoopvol (ik was bang voor evt overstimulatie omdat ik vorig jaar bij gynaecoloog ben geweest en ik toen uit mezelf al 2 grote eitjes had) begonnen met de echo en de arts zag links niks maar rechts wel een hele grote. Achteraf bleek dat er helemaal nog geen eitjes waren. Er zat alleen een cyste van 22 mm die er de vorige keer ook al zat hier was ze mee in de war. Nu moet ik maandag a.s. weer om een echo en dit weekend door blijven gaan met de menopur 75. Is er iemand die ervaring heeft met het helemaal niet hebben van eitjes? Is dit normaal?? Nu heb ik 4 a 4 weken geleden wel een boostervaccinatie gehad en hierdoor is mijn menstruatie wel steeds helemaal ontregelt. Ik vermoed dat het hier dan mee te maken heeft en dat deze ronde direct al helemaal in het water valt. Ik was erg teleurgesteld en weet niet wat ik hier allemaal van moeten vinden, ik kan er ook niks over vinden op internet over helemaal géén eitjes hebben tijdens iui vandaar dat ik hier mijn vraag maar even uitzet... Ook is er niks gezegd over de cyste in mijn rechter eierstok, kan dit kwaad of moet deze verwijderd worden?? </p><p>Ik hoop op een reactie van iemand ?</p><p>Groetjes Daan</p>