Gênante kwaal: aambei

<p>Boehoehoehoe volgens mij heb ik aambeien. Ik las op de site hier dat 70% van de zwangeren het heeft dus ik hoef me nergens voor te schamen, maar toch ik baal er flink van. Ik ben nu 35 weken zwanger en vraag me af of ik ermee naar de dokter zal gaan of dat ik zelf ga smeren met middeltjes van de drogist. En iemand op een ander forum zei dat voor je bevalling laten behandelen/weghalen echt beter is omdat ze anders veel erger kunnen worden? </p><p>Wie heeft ervaring en kan me tips geven? </p>
 
Ik heb in overleg met vk curanol gesmeerd in combi met tabletten. Bij mij werkte het. 
ze waren voor de bevalling nog heel klein. Gelukkig want na de bevalling is het niet teruggekomen. En vrij snel helemaal weg. 
zorg voor dat je ontlasting zacht blijft en oefeningen voor je bekkenbodemspier om ze binnen te houden. 

 Inderdaad gênant ? 
 
VK heeft mij ook Curanol geadviseerd. 
Zo gênant is het toch ook weer niet als 70% van de zwangeren er last van heeft? 
Succes!
 
Zou contact opnemen met de huisarts ipv zelf vanalles proberen. Die kunnen ook nog wat voorschrijven voor de ontlasting ofzo. Niks om je voor te schamen! Hoort er allemaal bij
 
Terug
Bovenaan