G*VER!!

A

Anoniem

Guest
Nou net naar de wc en mijn afscheiding was ietswat licht gekleurd dus denk dat ik het testen wel kan laten morgen..
GRR Waarom nou??!? boos en chag wezen

Misschien moet ik ook maar stoppen met hier mee lezen en schrijven want ben er zooveeel mee bezig. Word er alleen maar gek van:(
(Heb niks met jullie te maken hoor meiden!)

bah dat is mooi kut om het zo maar even aso te zeggen.. Nou hoop voor je dat het niet door zet.
Duim voor je

liefs shasta

ben bang van wel want het begint altijd met wat licht tot bruinige afscheiding zit hier nu echt heel chag te wezen met tranen in mijn ogen..

lieve renate

Wat is dit balen bah bah. .
Zo voelde ik me zondag ook toen verveelde rot duivels er door kwamen.
Kan nu wel heel positief zeggen vol goede moed naar de volgende ronde. Maar dat is iets wat je nu ff niet goed kan inzien waarschijnlijk..

kom meid

liefs shasta

Ja ik had deze ronde echt hoop ondanks dat mijn gevoel zei van niet.. en dan zegt je vriend ook nog doodleuk.. 'ahh dat slijm stelt toch niks voor'?! en 'ben je nu gelijk chagerijnig ofzo' ja wat denk je dan!
We hebben zo goed geklust! Maarja heb ook veel stress dus dat zal me wel tegen staan..

Liefs

Ach. lieverd toch. Wat balen.
Je had het zo gehoopt he?
Ik weet hoe je je voelt. Ik heb ook even een potje gejankt hoor van de week.
ws zijn mannen zich er niet zo van bewust hoe het voor ons iedere keer voelt.
heb mijn man ook echt uit moeten leggen hoe en wat met vruchtbare dagen enzo. Hij had daar echt geen benul van.

Sterkte meid.

Liefs, Peet

Hai lieve Renate,

Dit was wel het laatste berichtje wat ik had verwacht.....jij waarschijnlijk zelf ook! Gatver, wat kut zeg!!
Ik hoop echt voor je dat het niets blijkt te zijn en je alsnog een positest hebt maar je kent je eigen lichaam toch het beste! Je mag natuurlijk boos en chagie zijn, is helemaal niet raar hoor...... He, verdomme!!

Misschien is het slim om wat afstand te nemen van het forum maar aan de andere kant.....wie graag zwanger wil worden, is er toch wel mee bezig en je hebt ook altijd een luisterend oor maar die keuze moet je zelf maken.

Hou je taai! Lieve knuff Lynn.

Nee he! Echt ********
Je mag best chago zijn hoor! En daarna weer vol goede moed naar de volgende ronde..............

Terug
Bovenaan