Ga 7 december testen!

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Mijn naam is Lucia ,en mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje.(Nu ja,mijn eerste,hij heeft al een dochtertje.)Ben eind maart gestopt met de pil.De eerste maanden had ik vrij lange en onregelmatige cyclussen,waarschijnlijk van het 'ontpillen'.Voor ik begon met de pil had ik altijd vrij regelmatige,korte cyclussen.(23-25 dagen)De laatste maanden begon dit weer een beetje goed te komen,heb zelfs 2 keer achter elkaar een cyclus van 24 dagen gehad!Maar nu komt het;ik ben al 6 dagen overtijd,en ooh,ik vind het zoooo spannend!!!Ik had helemaal niet verwacht om overtijd te zijn,omdat het deze maand qua klussen maar magertjes is geweest.(we waren allebei ziek)Ik zat al lekker met de volgende maand in m'n hoofd!Ik heb niet echt kwaaltjes ofzo,alleen zijn m'n tepels nogal gevoelig en  voelen de spieren rondom m'n borsten 'stijf' aan.(alsof ik een rits push-ups heb gedaan zeg maar)Weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben.Heb dinsdag wel een testje gdaan,maar deze was negatief.Maar ja,wie weet heb ik wel te vroeg getest ofzo.Jee,een week geleden dacht ik nog dat ik elk moment ongi kon worden!Dus ik vind het nu allemaal wel een beetje spannend worden!Willen jullie een beetje voor me duimen?Ik doe uiteraard hetzelfde voor jullie!!!

Groetjes Lucia xxxxxxxxxx

Dankjewel!
Hier eigenlijk nog geen verandering,alleen veel last van witverlies.Weet eigenlijk ninet of dit iets kan betekenen...

Groetjes Lucia xxxxxxxxx

Terug
Bovenaan