ga ik een maand overslaan ????

A

Anoniem

Guest
Nou moe, ik weet het niet hoor, maar ik word deze maand gewoon niet ongesteld. Had het rond 7 maart moeten worden, ben nu al 23 dagen verder en nog geen spoor te bekennen van een zwangerschap (4 testen gedaan) of ongesteldheid.........

Pffffff wat moet ik hier nou mee ???

Groetjes Ellen

Ha Ellen
Lastig he! Is het niet verstandig om de assistent vd huisarts te bellen?
Of is dat heel raar ik zou toch wel graag willen weten hoe dat kan en wat zij ervan denkt?!!?
Nou succes en we hopen je snel weer te horen
Gr Moppie

Hoi,

Zag je naam al bij de 'overtijders' staan en vroeg me af of je al meer wist... maar niet dus. Ik ben er inmiddels ook een beetje 'bang' voor en ik heb besloten dat als ik na het komende weekend nog niet ongesteld ben (dan is het 7 weken geleden) dat ik dan ook even bel naar de huisarts/ assistente.

Kreeg net wel van iemand een hart onder de riem: zij testte ook steeds negatief en op het moment dat zij dacht nu zal ik dan wel een maand overgeslagen hebben en dus 8 weken later verwachtte ongesteld te worden testte zij alsnog positief! Dus wie weet?

Groetjes,
Marije

Ja meiden, ik wacht het ook nog even af en anders dan bel ik inderdaad de huisarts maar eens op.

Ik heb die berichtjes ook gelezen van negatieve testen en toch zwanger zijn, dus misschien toch een klein beetje hoop ????

Nou ik ga er niet van uit. Denk gewoon dat ik geen eisprong heb gehad deze maand. Dus klussen we gewoon om de dag door, want mocht er  toch    een eisprong komen, dan hebben we de  kans wel benut !!!  

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan