Ga ik naar de gyn voor een ingreep, blijk ik

A

Anoniem

Guest
Zwanger te zijn!!! Wat een verrassing, want dit zit namelijk niet echt in de planning.
Ik moest gister een lisesexie ondergaan ivm een PAPIIIA uitslag(ze halen dan wat weg) De gyn wilde  toch voor de zekerheid een test doen, dit omdat 28 mei mijn laatste menstruatie was, maar ik ben heel erg onregelmatig ongesteld, dus ik ging er gewoon vanuit dat deze nog zou komen.

Ze kwam binnen toen ze de test had gedaan, loopt naar assistente toe en zegt, blaas het maar af. En ik nog heel ontwetend kijken van he?!! Waarom word het afgeblazen!
En ze zegt zo..ja de test is positief!!!
Ik waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!!!! he!! Hoe kan dat nou dan?(weet ik natuurlijk wel hahahahaha)
Vriend erbij gehaald, verteld, de gyn heeft een inwendige echo gedaan en hier was nog niet echt veel op te zien, dus waarschijnlijk ben ik pas een week of 3.  

We zijn een beetje verbaasd en zijn alles even op een rijtje aan het zetten. Het is ook wel ons eigen schuld geweest, we hebben het niet altijd veilig gedaan.

Maar ik vind het sowieso wel heel erg leuk nieuws en vind het helemaal spannend!!!!

Groetjes Leontine, mama van Dayden 2,5 jaar

Heeeeeej gefeliciteerd, wat een grappig verhaal.

Hoe moet het nu eigenlijk met die ingreep? Kan dat wachten tot na de bevalling eventueel? Leuk zeg dat je zwanger bent. Een ware verrassing.

Geniet er maar van.

Groetjes Petra

quote: petratjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2008 16:17:29'));

Hoe moet het nu eigenlijk met die ingreep? Kan dat wachten tot na de bevalling eventueel? Leuk zeg dat je zwanger bent. Een ware verrassing.

Geniet er maar van.

Groetjes Petra

De gyn gaf aan, dat het op zich geen kwaad kan, maar ik neem aan dat ik onder controle blijf, door middel van uitstrijkjes.

En ook denk ik dat ik niet naar een verloskundige moet, maar in het ziekenhuis blijf tijdens mijn zwangerschap.

Bedankt voor je felicitaties!!

Groetjes Leontine mama van Dayden

quote: belle1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2008 18:51:46'));

quote: petratjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2008 16:17:29'));

Geniet er maar van.

Groetjes Petra
De gyn gaf aan, dat het op zich geen kwaad kan, maar ik neem aan dat ik onder controle blijf, door middel van uitstrijkjes.

En ook denk ik dat ik niet naar een verloskundige moet, maar in het ziekenhuis blijf tijdens mijn zwangerschap.

Bedankt voor je felicitaties!!

Groetjes Leontine mama van Dayden

Ik bedoel met in het ziekenhuis blijven..dat ik daar onder controle blijf bij de gyn

Ik denk dat je zelfs al 4 weken zwanger bent, want de meeste testen geven pas een postief resultaat rond 4 weken zwangerschap.

Terug
Bovenaan