Ga jullie helaas verlaten....

Hoi meiden,

Met pijn in mijn hart moet ik jullie vertellen dat ik, voorlopig althans, niet meer actief zal zijn op het forum.

Nadat wij een aantal maanden geleden besloten hadden om naar de gyn te gaan en we er allebei weer hoop in zagen ben ik er vorige week achter gekomen dat mijn vriend is vreemdgegaan. Het was een one time iets maar het doet me zodanig verdriet en pijn dat ik nu echt niet aan een tweede wil denken mede omdat ik niet weet hoe onze toekomst eruit gaan zien samen. Blijkbaar is hij met zijn gevoel op een ander level dan ik op dit moment en dat is absoluut niet de basis waarop ik een tweede kindje zou willen.

Ik weet niet hoe de toekomst gaan lopen, misschien dat ik op den duur spontaan zwanger word omdat we er niet mee bezig zijn maar eerlijk gezegd lijkt dat nu nog een heel stuk ver bij me vandaan.

Ik wens jullie allemaal heel erg veel succes, ik hoop dat als ik in de toekomst weer aansluit ik allemaal nieuwe namen tegenkom want dat zou een goed teken zijn!

Liefs Joy

Hé Joy,

Ik wens je heel veel sterkte toe, de planning van een kindje doe je met zijn tweeën, het is voor beide een moeilijke tijd, en dat er van alles door je hoofd heen gaat heb ik alle begrip voor, maar wat je vriend nu heeft gedaan dat is niet de manier of een excuses voor de situatie waar jullie in verkeren.
Wij zijn nu alweer bijna 9,5 jaar bezig, we hebben zondagavond besloten om niet voor ivf te gaan, we zien wel hoe alles loopt, maar om dan ook al is het eenmalig geweest dit te doen daar zijn geen woorden voor.
Meid ik wens je alle geluk en sterkte van de wereld toe.
Dikke knuffel van pxdt44

he Joy

jeetje wat een verdrietig voor jullie, begrijpelijk dat je hoofd nu niet staat naar een 2e kindje

Ik wens julllie veel sterkte om hier uit tekunnen komen

xxxx natasja

Terug
Bovenaan