A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal....
Ik vind het echt super leuk en gezellig hierzo, er is alleen 1 nadeel doordeze super gezellig forum ben ik teveel bezig met het zwanger worden, ik ga 1000 keer me kansen uitlopen rekenen of ik wel of niet zwanger kan zijn, wanneer ik weer verhalen lees die me bekend voorkomen.
Ik denk dat het beter is als ik gewoon tijdelijk iets anders ga doen voormezelf, want het is steeds zo'n teeurstelling wanneer ik ongie word.
Mijn NOD is 7 November en ik ben alleen maar zenuwachtig ik merk het aan alles, trillen van me benen de hele dag door snoepen en eten, snel opvliegerig pfffffff, ik weet het allemaal ook even niet meer.
Maar ik weet dat ik door deze site het zwanger worden alleen maar ga zien als een soort opsessie, zijn er andere meiden die dit herkennen?
Of is het gewoon mijn zenuwen of ik wel of niet ongesteld ga worden?
Ook had ik vorige maand last van allerlei verschijnselen waardoor ik echt dat dat ik zwanger was, totdat ik een test deed en hij was negatief na die test werd ik kalmer en ja hoor de volgende dag was ik ongie.
Weet iemand of het zwanger raken sneller gaat wanneer je al een kindje heb gekregen of heeft dat er niets mee te maken?
Nou na vandaag blijf ik denk maar even kalm.
Ik ga denk maar weer verder met me hobby, sierade maken
Groetjes Peggy