ga jullie verlaten

A

Anoniem

Guest
Dag dames!!!ik ga jullie verlaten.Ik was 2 dagen overtijd en toch zijn ze weer gekomen.Ik zie het even niet meer zitten.Ik ben al een tijdje bezig en zie iedeereen snel zwanger worden.Ben erg depri op het moment...en ik wil er even afstand van nemen.veel sucses allemaal...

liefs manuela

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt meid...enne...probeer positief te blijven!!!Hopelijk tot gauw met HEEL SUPER GOED nieuws van jouw kant!!!:) Knuf BB

he manuela!

Wat ontzettend klote zeg!
ik hoop ook dat je snel weer beter voelt, en kom je over een tijdje weer eens meegluren?

liefs Jet

niet iedereen word snel zwanger hoor ik ga nu al weer ronde 12 in en dit is gewoon een leuke manier om de verdrietige periode door te komen {als de duiveltjes er weer zijn } dan hoef je niet te sjagrijnig te worden en dan in een dip te komen lekker alles van je af te kunnen typen en dan lekker op naar de volgende ronde

Hoi Manuela,
Jammer dat je het ff niet meer ziet zitten. Ik snap wel dat je wat afstand wil nemen. Veel succes de komende periode en hopelijk tot horens.

Liefs Joanna

Hoi manuela, Wat erg dat het al weer niet gelukt is. Laat de moed niet zakken, maar ik snap wel dat je even niet meer op de site wil. Sommigen zijn inderdaad snel zwanger. Ik ben daar niet 1 van dus ik weet wat je bedoelt. Ik ga nu zelf ronde zes in.
Ik ben nog niet zo lang bezig als jou, maar ik snap je wel.
Liefs kaatje en hou je taai!

Ik begrijp je helemaal. Ik heb heel lang hetzelfde gehouden en daarom alleen mee gelezen. Nu ik in de molen zit vind ik het juist weer erg fijn om hier zoveel steun te krijgen. Je moet doen waar jij je goed bij voelt en vooral positief blijven he ? wie weet zien we elkaar snel weer. XXX

Terug
Bovenaan