ga me langzaam aan wat beter voelen....

en tja daar zou ik natuurlijk van moeten genieten! Ben nu 9wk en 4dgn maar nee ik word er onzeker van muts dat ik ben.
Niet meer heel erg misselijk en niet meer spugen nee dan kan het nooit goed gaan hahaha terwijl ik het schrijf denk ik ben ook gewoon een muts maar goed de onzekerheid is er toch wel en ik heb pas 16 juni mijn eerste echo duurt nog zoooooo lang.

Maar meiden heb het weer even van me afgeschreven maar is het herkenbaar voor iemand?

Hoi,

Ik zou er ook onzeker van worden als ik ineens niet meer misselijk zou zijn. Konden we maar eventjes in onze buik kijken. Als we dan zouden zien dat alles oke is daarbinnen dan pas konden we genieten van het niet misselijk zijn.

Petra

Hoi Nina,
Pfff ben dus niet de enige, ik ben 9w3d en voel me ook weer beter/energieker als de eerste weken. Ben niet meer zo moe als eerst. Ja ik heb nu dat bloedverlies dus, maar goed, wie weet valt het mee (al zegt mijn gevoel van niet).

Was vanochtend weer flink misselijk "gelukkig" en me nog steeds erg moe en zeer pijnlijke borsten plus het goede gevoel dat ik bij deze zwangerschap heb nou dan moet het toch goedkomen??
Moet mezlef niet zo gek maken ben al gek genoeg hahaha geintje

Toch even de vk gebeld en het kan dus echt helemaal geen kwaad dat ik niet meer zo misselijk wordt het zou zelfs nog terug kunnen komen en soms heb je het maar even en is het daarna gewoon over.
Fijn om te horen ga ik me daar niet meer druk om maken.

Terug
Bovenaan