Ga naar ronde 7

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben een tijdje niet op dit forum geweest, aangezien ik er zo van baalde dat ik maar niet zwanger wordt. Sorry hiervoor! Heb al wel een kindje, dus zwanger kan ik worden, maar zij is nu precies 2,5 en vindt de tijd nu wel dringen eerlijk gezegd. Heb zo in mijn hoofd zitten dat er niet een te groot leeftijd verschil tussen moet zitten. 3 jaar vond ik prima maar nu gaan we al bijna naar de 3,5 jaar. Baal zo dat ik vandaag weer ongesteld ben geworden. Net als jullie natuurlijk. Ik twijfel soms ook weleens of het nog wel gaat lukken, dit omdat  bij mijn eerste bevalling mijn vaginawand totaal is ingescheurd geweest en dit is geopereerd. Nu met intiem zijn heb ik altijd last, alsof het te strak is genaaid zeg maar en daardoor twijfel ik weleens of er niet iets is misgegaan. Maar ja soms duurt het gewoon wat langer om zwanger te worden en moet ik wederom geduld hebben. De eerste keer werd ik ook pas na 7 maanden zwanger. Maar baal zooooooo. Sorry voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt. Zijn er meer moeders met kindjes waar het leeftijdsverschil meer is dan 3 jaar?
Oh en nog een vraagje: ik ben bezig met de ovulatietesten van Sensitest en wacht eigenlijk tot mijn eisprong (hoe romantisch maar niet heus) en ga dan 2 keer aan de klus zeg maar, maar daarvoor durf ik niet te klussen omdat het zaad dan niet sterk genoeg is?? Pfff zit even in een dippie hoor!

Groetjes, Bibi

Tja, op een gegeven moment is het geduld ook op he?
Waarom zijn sommige binnen een poep en een scheet zwanger en wij niet!?

In principe blijft het zaad het best in conditie als je om de dag sex hebt. dus misschien kun je het zo uitplannen dat je net voor je eitje sex hebt en vlak er na.....?
Succes in ieder geval!

Liefs Rimke
Ronde 8 (miskraam in oktober van een tweeling......)

Hoi Bibi,

Je verhaal viel me op omdat ik ook intussen in ronde 7 ben beland, pfffff...... wat duurt het lang he?
Soms vraag ik me ook wel eens af of het nog gaat lukken hoor!
Wat rot dat je zo'n ellende aan je baarmoeder hebt gehad, ik herken het gevoel van 'te strak dichtgenaaid' wel een beetje met de hechtingen destijds, maar dat zal wel in het niet vallen bij jouw verhaal. Herstel duurde bij mij ook erg lang, zeker twee jaar. Mijn zoon is intussen al een paar maandjes vijf (!), maar ik vind dat niet zo erg, ik denk dat  ik daardoor juist veel tijd heb om  weer van een baby te genieten, en toch genoeg tijd heb voor de oudste. Dit is voor iedereen natuurlijk persoonlijk en zodra je een kinderwens hebt duurt iedere maand natuurlijk te lang he?
Je hoeft  zeker geen zaadjes te sparen hoor, ieder dag klussen is zelfs het allerbeste (gaat de lol er alleen een beetje vanaf misschien)  
Ik hoop dat je snel zwanger bent, succes he.
Liefs Gwen

O ja, ik ben op een gegeven moment langs de gyn gegaan  om  te laten onderzoeken  of alles binnenin okee was, misschien een tip als je er nog zo'n last hebt.
Mijn angst voor pijn hielp niet echt mee om te ontspannen waardoor het ook weer meer pijn ging doen. Als je gerustgesteld wordt door een arts dat alles goed is, helpt dat misschien voor jou ook.
Sterkte!

Bedankt voor jullie reacties! Goh dacht toch echt dat je het zaad moest sparen, dat het verser was zeg maar! Hoe ik dan aan die wijsheid kom is mijn een raadsel. Maar we gaan weer klussen als mijn ongi over is. Misschien ga ik wel naar een gynocoloog ja want ik voel het altijd als ik ongi ben en met sex is het echt een ramp af en toe. Zo balen allemaal, vooral omdat ik veel mensen in mijn omgeving heb die meteen zwanger zijn. Hoe is het toch mogelijk he? Nou succes allemaal weer!

Groetjes Bibi

Terug
Bovenaan