ga toch maar een slapen...

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden..

Ga langzaam toch maar eens mijn bedje opzoeken.
Vond het erg gezellig met jullie vanavond,we kunnen nog wel uren doorgaan.

Maar lieverds,jullie moeten ook aan jullie nachtrust denken,of je nu ongi ,zwanger of wat dan ook bent...hup hup...naar bedje!!!

Sweet dreams!!

Swinnie

welterusten, ga nu ook echt, wilde eigenlijk alleen nog maar even heel snel lezen............ ik ebn niet verslaafd hoor !!!

Dikke kus en sweet dreams

Nou, ik zie wel dat ik net te laat ben , iedereen ligt al te ronken... inclusief mijn eigen mannetje...

Tja, ik had wel een hele goeie reden hoor... ik lag met mijn benen in de lucht de zaadjes naar beneden te loodsen . Voor het goeie doel hè? Manlief ging gelijk pitten en ik denk ik duik nog even het forum op. Nah, dan ga ik maar in mijn uppie alle berichtjes doornemen...

Trutse!!

Tammy

P.S. hihi...  ik weet niet wat jij van plan bent tamaar... met je  swet dreams... ben jij zo'n nachtzweter??? hahahahahahaha

hey tammy, was n beetje n typefoutje hahahaha
we hadden je gisteren al voor vermist opgegeven en vonden het jammer dat je er niet was het was idd erg gezellig
zelfs besloten als we dadelijk allemaal zwanger zijn we een dikkebuiken afspraak maken zodat we weten met wie we hier allemaal lief en leed gedeeld hebben
gaaf he
misschien tot gauw
wij hebben vanavond een etentje met vrienden en weet dus niet of ik er vanavond ben
ps alle klachtjes die ik had zijn vandaag spoorloos dus denk dat ik woensdag de duivels alweer mag begroeten
hou er nu maar al rekening mee dan ben ik strakjes niet zo teleurgesteld
liefs tamaar

Hoi!!

Ja,was gezellie gisteren he???
Hey Tamaar, ik heb vanavond ook een etentje met vrienden...dat is ook toevallig!!
Bij jou in de buurt trouwens..in Brunsum(is toch bij jou in de buurt??)
Maar we doen die gezelligheid zeker nog een keer over!!
Hey...geen smoesjes..je wordt niet ongi deze week...niks ervan!!!!
Je gaat gewoon zwanger worden..afspraak is afspraak!!

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan